Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

TGUSA i dag, når på ingen måte opp til TGUK, men det er helt greit...

...Borsett fra når de kopierer challengene til TGUK.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå på søndag:

This week the boys are in the western United States. Travelling from Las Vegas to Los Angeles via Palm Springs, they make their journey in three front-engined supercars: the Lexus LFA, Dodge Viper and the Aston Martin Vanquish. The trip involves a race against the police and a dash to the Mexican border, where the last man to arrive faces a 'terrifying' penalty.

Mick Fleetwood is the Star in a Reasonably Priced Car

Dæven, please lev opp til forventningene. Lenge siden jeg har sett så frem til en episode av hvilket som helst program som dette.

Lenke til kommentar

ikke bare jeg som liker justified her ser jeg :p

anyway, gleder meg til denne episoden og afrikaspesialen mest, men det er bare digg at de er tilbake.

forresten, noen som vet å mange episoder det er denne gangen? håper på litt flere enn de vanlige 6-7...

Lenke til kommentar

ikke bare jeg som liker justified her ser jeg :p

anyway, gleder meg til denne episoden og afrikaspesialen mest, men det er bare digg at de er tilbake.

forresten, noen som vet å mange episoder det er denne gangen? håper på litt flere enn de vanlige 6-7...

På Wikipedia meldes det om 7 episoder, noe som forsåvidt følger mønstre med tidligere

Lenke til kommentar

Han ser litt sliten ut i alle fall. Gjort dette noen år nå.

Morro at Jeremy synes LFA-en var den beste bilen han har kjørt noensinne. Helt siden de viste bilen første gang har det vært min favoritt super/sports-bil!

Nå er det bare å vinne i lotto og anskaffe seg en slik selv.

Endret av uTukt
Lenke til kommentar

Noen andre som syns James ser ut som om han er blitt lei av å jobbe i TG?

Er vel ikke mer enn ett år siden han småklaget litt på at han var så stuck i rollen han måtte spille i TG.

Fyren er jo utrolig artig i de andre programmene han har, så jeg synes det er litt synd at han ikke slipper litt mer løs i TG.

Lenke til kommentar

Han har jo alltid vært karakteren som har blitt undertrykt, ignorert, og ledd av i serien. Type første episoden i "The News", da han skulle presentere Dacia'en. Var litt sånn: "James, shut up! Now.. over to cars we care about!".

Fikk også med meg at han klaget, noe som er synd. Håper han koser seg og vil fortsette med TG. James er gull! :)

Lenke til kommentar

Tror det er litt klipping som gjør det også. For min del skulle hver episode gjerne vært på minst 2 timer. Eller en mulighet til å se mer på nettet etterpå. Leste vel en plass at for hvert minutt som vises på TV, har de filmet 250 minutt, eller noe lignende. Stor forskjell i alle fall. De kunne fint ha tatt med mye mer av det de gjør og sier. Praten de har seg i mellom er generelt veldig interessante å se på, og blir ofte kuttet bort ganske tidlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...