The Stig Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Jeg måtte faktisk pause Top Gear bare for å LE HHAHAHAHHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Akk. Var sikker på det var en spesial i dag. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Fantastisk episode i dag! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Hahahahaha, jeg holdte på å krepere av kjøpesenter-scenen. Og akkurat i det jeg klarte å puste igjen, kom invasjonen! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 føler med deg Stig, ligger her å gisper etter luft nå - akkurat sett ferdig Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) hvilke biler testet de i dag? Ford Fiesta og en eller annen "grow some balls and buy a motorcycle" bil.. Endret 8. desember 2008 av toro2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 TopGear er en av få tv-program som aldri vil bli dårligere med tiden. Det oppsummerer hva jeg synes dagens episode. Da Hammond sa at Jeremy hadde mistet stemme gliste jeg fra øre til øre. "Dette blir morsomt" Scenen der han kjørte inne på kjøpesenteret og var ute på "båttur" med den britiske marinen holdte jeg på å dø av latter. TopGear is still great and always will be. Håper de aldri slutter å lage nye sesonger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Yes! Endelig testet de Caterham på banen. Visste den kom til å gjøre det bra. En av yndlingsbilene mine. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Er mange serier jeg følger med på, men ingenting slår Top Gear. Utrolig høy produksjonskvalitet og en humor som slår an. Bedre enn alt av sit-coms Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Sesongens absolutt beste epidose Fiesta-testen var superb! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Beste episode på mange sesonger nå. Må ses igjen Det går rykter på finalgear om at neste episode blir en timeslang Vietnam-spesial. Det kan også bli morsomt Endret 8. desember 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Genial episode Artig å se hvordan Hammond sliter med å nå opp når han skal henge opp tida på tavla Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 "EEy! Look at this! The smoke granade fits perfectly in the cup-holder!" Da lo jeg ass Lenke til kommentar
JRL Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Top gear er bare genialt. så bra når "forward" på girkassa til den russer biln forsvant inn i dashbordet Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Vietnam spesialen kan bli noe av det beste noensinne. Gleder meg noe enormt. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Har nå de 4 siste ukene sett alt av top gear som har kommet ut og må si det er en fantastisk serie, bare synd det er en uke mellom hver episode nå :< Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Har nå de 4 siste ukene sett alt av top gear som har kommet ut og må si det er en fantastisk serie, bare synd det er en uke mellom hver episode nå :< Wow! Alle episodene som har kommet ut? Hvordan har du rukket det på fire uker? Jeg regner med at det er "nye" Top Gear du har sett alt av. Det har gått siden 2002. Top Gear gikk også fra 1977-2001. Gleder meg til Vitenam-specialen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg regner med at det er "nye" Top Gear du har sett alt av. Det har gått siden 2002. Top Gear gikk også fra 1977-2001. Jeg har aldri funnet noe av det fra gamle Top Gear. Det er ganske godt gjemt av BBC i senere år. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 det forrige top gear er der ute, må bare lete og velge og tro på det så kommer det til deg. Ellers sinnsykt bra program og gleder meg til søndag Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Google Final Gear En side og med et forum dedikert til Top Gear og 5th Gear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå