Zodihax Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Kan alltids skaffe Top Gear på andre måter også. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Laster alltid ned Top Gear jeg, da jeg ikke orker å vente på norsk tv. Ser de stort sett igjen på TV etterhvert uansett, og i tillegg har jeg Netflix med sesong 1-17! Har startet å se Top Gear fra sesong 2 nå (Første sesong var ikke James May med, så den droppet jeg). Merker at det var helt andre tider da! Skal si at nivået er høyere nå enn det var da, men det blir muligens bedre med episodene. Noen som har favorittsesonge/episoder utifra de gamle? Tror jeg startet å følge med slavisk fra sesong 8-9 og oppover. Så de før da har jeg bare sett når de tilfeldigvis har gått på reprise på TV. Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 http://en.wikipedia....ar_episode_list Lenge siden jeg har sett det, men "Epic Race" og "Top Gear Awads" tror jeg er skal være bra. Sesong 6 episode 6, hadde de race til Oslo, båt vs Mercedes SLR McLaren og sesong 7 episode 5 var det Veyron vs Cessna. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Synes det beste racet var når de var i Japan. Det racet til Oslo var ikke så morsomt, men når de kjørte skurtresker på Valdresfløya lo jeg godt Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hahah! Å som jeg gleder meg. Ikke lenge igjen . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 noe å se fram til på mandags morgen da. det har bare gått et år siden sist. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Blitt mye Top Gear i det siste på meg, med alle sesongene (foruten om den første) på Netflix. Så nå sist Amerika-spesialen igjen, den der de blir angrepet av rednecks! Og vips, så ble jeg fast bestemt på å aldri besøke USA igjen Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Skal vedde en hundrings på at det er sterkt overdrevet. Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 De fortalte litt om hendelsen på 60 minutes. (Rundt 10:50) Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 med andre ord overdrevet Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 De sier jo akkurat det samme i intervjuet som man så på tv? Er ikke overdrevet da. Og det jeg sa angående USA er ikke bare det jeg har sett via Top Gear, men nyhetene og andrehånds erfaringer. Skal jeg først dra så blir jeg å ta forhåndsregler, akkurat som jeg gjør hvis jeg er i storbyer på kveldstid. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Hehe. Jeg har bodd i usa i et par år, ikke i Alabama riktig nok, men jeg tror det er overdrevet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Joda, skjønner det. Går vel igrunn ikke å generalisere på et land med over 300 mill innbyggere. Men på den halvseriøse siden står jeg fortsatt ved mitt . Ellers, er det nevnt hvor denne sesongen spesial blir å være? Jeg mener det ble nevnt, men det er isåfall glemt. Synd den ikke kom nå til jul, så spent på hvilken episode den havner som. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Jeremy Clarckson sa vel at den episoden i Alabama var eneste gangen han har vært oppriktig redd for liv og helse mens han har spilt inn Top Gear. Er ikke nevnt hvor special blir som jeg har hørt, men mitt tips vil være USA. Endret 24. januar 2013 av archongamer Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Blir vel en Afrika-spesial Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Jeremy Clarckson sa vel at den episoden i Alabama var eneste gangen han har vært oppriktig redd for liv og helse mens han har spilt inn Top Gear. Er ikke nevnt hvor special blir som jeg har hørt, men mitt tips vil være USA. Han var ikke redd på nordpolen altså? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Du får spørre han Jeg refererte kun til det jeg mener ganske bestemt å ha hørt han si i et intervju da han ble spurt om han ofte ble redd da de filmet. Endret 24. januar 2013 av archongamer Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 http://www.topgear.com/uk/photos/Top-Gear-TV-is-back-2013-01-03 Det skal være en Afrika spesial (bilde 11-12) der de skal finne Nilens kilde og en USA road trip (bilde 4). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå