koots Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Tolket det sånn at det kom til å bli spesialer med kun to av de denne sesongen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Nå er vel alle tre med i spesialene hittil i hvertfall. Skulle vel tro alle er med nå også ut fra bildene de gutta har postet på sosiale medier siste halvåret mens de har filmet. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 ser vel ut som det har vert en liten misforståelse her inne Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 han tenkte sikkert på den filmen clarckson og may kom med føre jul hvor de prøvde å finne verdens værste bil. hammond var ikke med der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Sorry folkens, bare jeg som blander spesialer med challenges Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Du er unnskyldt. I det minste skapte du litt liv i tråden igjen . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Puh Spørsmål: Hva synes du er den beste Top Gear Specialen og hva vil du se mer av i neste sesong? Selv synes jeg Bolivia Special er den beste specialen, og som andre har påpekt vil jeg ha litt mer tilfeldige situasjoner og mindre scripting. Endret 8. januar 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Tror det blir delt førsteplass mellom Bolivia- og Nordpol-spesialen for min del! Virkelig gode begge to. Alle har høyt nivå synes jeg egentlig, men disse traff meg best. Ellers håper jeg også på mer tilfeldige situasjoner og mindre scripting, men selv om de setter fokus på det så tror jeg ikke vi blir å være helt fornøyd. De har blitt for vant til scriptede hendelser. Så det jeg håper på neste er igrunn mer challenges, flere billige biler, og flere byggeprosjekter. Det er alltid morsomt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Støtter billigbil og bygging, større sjangser for at noe går galt. I Africa Specialen bruker de biler de fikk kjøpt for 1500 pund, noe som er positivt siden de ikke trenger å være redd for bilene. Ser ut som Hammond kjører en Impreza, regner med at May eller Clakson kjører en Volvo 850. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg synes Bolivia-spesialen er den beste hittil. På delt andreplass kommer Nordpolen og Botswana. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) For meg er det enkeltøyeblikk i alle spesialene som gjør de helt spesielle. Om jeg må sette en øverst må jeg muligens si Nordpolen da det var en helt ekstrem greie. Men da de malte bilene til hverandre i USA spesialen, eller da Jeremy skal passere denne bilen i Bolivia spesialen er høydepunkter helt der oppe. Afrika spesialen var mulgens den med færrest slike høydepunkt, men er fortsatt en glimrende spesial. Ang. skriptingen synes jeg egentlig det alltid har vært likt, men nå virker det som folk har begynt å hekte seg veldig opp i det av en eller annen grunn. Selvsagt vil det være scripta. Det er verdens mest sette tv program, og går ut til 350 mill seere i uka. BBC overlater ikke mye til tilfeldighetene da selvsagt. Jeg synes dog BBC skal ha skryt for la Jeremy komme med sine uttalelser såpass fritt som han får, og selv scripta er det bedre enn alt annet på tv i dag. Endret 9. januar 2013 av archongamer 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Vet at de brukte scripting før, men i mye mindre grad/scriptet bedre. Synes den siste sesongen var ganske kjedelig, er ikke helt sikker på hvorfor. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Føler jeg er alene om å ha Vietnam-spesialen som favoritt, men det er den beste for min del. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Tja, det vasr faktisk den første spesialen jeg så på. Satt alene hjemme og kjedet meg, spiste chicken tandoori og lo som pokker. Alikevel synes jeg nordpolen og botswana var bedre Lenke til kommentar
master air Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg syns Vietnam og Botswana er de to beste spesialene. Syns alle holder jevnt over et bedre nivå enn resten av episodene, men jeg merker at det er de to nevnte jeg oftest setter på hvis jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Føler jeg er alene om å ha Vietnam-spesialen som favoritt, men det er den beste for min del. enig! Veldig variert innhold og ellers fantastisk underholdning. Botswana er en god nummer to. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Har ikke sett denne har vært postet her. Liten teaser til nye sesongen bare! Gleder meg 2 Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Når skal Top Gear sesong 19 sendes i Norge? Ser ikke ut som NRK sender noe 27. eller 28. januar, som er mandag. Endret 16. januar 2013 av Stigs_BF_cousin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 veldig varierende når det blir sendt her til lands. de siste sesongene har de ligget 3-4 uker etter, men har også vært såpass lenge som et år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå