Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Puh :blush:

Spørsmål:

Hva synes du er den beste Top Gear Specialen og hva vil du se mer av i neste sesong?

Selv synes jeg Bolivia Special er den beste specialen, og som andre har påpekt vil jeg ha litt mer tilfeldige situasjoner og mindre scripting.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Tror det blir delt førsteplass mellom Bolivia- og Nordpol-spesialen for min del! Virkelig gode begge to. Alle har høyt nivå synes jeg egentlig, men disse traff meg best.

Ellers håper jeg også på mer tilfeldige situasjoner og mindre scripting, men selv om de setter fokus på det så tror jeg ikke vi blir å være helt fornøyd. De har blitt for vant til scriptede hendelser. Så det jeg håper på neste er igrunn mer challenges, flere billige biler, og flere byggeprosjekter. Det er alltid morsomt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Støtter billigbil og bygging, større sjangser for at noe går galt.

I Africa Specialen bruker de biler de fikk kjøpt for 1500 pund, noe som er positivt siden de ikke trenger å være redd for bilene. Ser ut som Hammond kjører en Impreza, regner med at May eller Clakson kjører en Volvo 850.

Lenke til kommentar

For meg er det enkeltøyeblikk i alle spesialene som gjør de helt spesielle. Om jeg må sette en øverst må jeg muligens si Nordpolen da det var en helt ekstrem greie.

Men da de malte bilene til hverandre i USA spesialen, eller da Jeremy skal passere denne bilen i Bolivia spesialen er høydepunkter helt der oppe.

Afrika spesialen var mulgens den med færrest slike høydepunkt, men er fortsatt en glimrende spesial.

Ang. skriptingen synes jeg egentlig det alltid har vært likt, men nå virker det som folk har begynt å hekte seg veldig opp i det av en eller annen grunn.

Selvsagt vil det være scripta. Det er verdens mest sette tv program, og går ut til 350 mill seere i uka. BBC overlater ikke mye til tilfeldighetene da selvsagt.

Jeg synes dog BBC skal ha skryt for la Jeremy komme med sine uttalelser såpass fritt som han får, og selv scripta er det bedre enn alt annet på tv i dag.

Endret av archongamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Vet at de brukte scripting før, men i mye mindre grad/scriptet bedre. Synes den siste sesongen var ganske kjedelig, er ikke helt sikker på hvorfor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

veldig varierende når det blir sendt her til lands. de siste sesongene har de ligget 3-4 uker etter, men har også vært såpass lenge som et år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...