InsertNumLock Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) @ PerOpusen Vi var på Island i 5 dager. Jobben som betalte, så husker ikke hvor mye det kosta. Selve bilturen varte i 7 timer. Og da stoppet vi ved en vulkan, var på isbre, kjørte til gulfoss og var å så på flere geysirer. Var en veldig fin tur. Ser at selskapet har lagt ned. Men et annet selskap tilbyr følgende tur http://always-icelan...nd-glacier.html 8-10 timers tur. 1500 kr pr pers Endret 24. desember 2012 av Hille Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Ahh, jeg som missforsto, ber om unnskyldning @ PerOpusen Vi var på Island i 5 dager. Jobben som betalte, så husker ikke hvor mye det kosta. Selve bilturen varte i 7 timer. Og da stoppet vi ved en vulkan, var på isbre, kjørte til gulfoss og var å så på flere geysirer. Var en veldig fin tur. Ser at selskapet har lagt ned. Men et annet selskap tilbyr følgende tur http://always-icelan...nd-glacier.html 8-10 timers tur. 1500 kr pr pers Hadde du instruktører ved siden av deg, som fortalte hvor du skulle kjøre/begrense deg, eller var dere alene (fritt fram)? Endret 25. desember 2012 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
svima78 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) ^__^ Endret 1. januar 2013 av Quote 3 Lenke til kommentar
svima78 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Regner med han har funnet det han letet etter, og derfor han takker. Han fikk ett tips i tråden, og jeg sendte i alle fall en PM til hvor han kunne finne den (da ikke alt passer seg i forumet), mulig andre også gjorde det. Men som du sier, vet enkel googling finner man det veldig kjapt. Burde vært noe av det første man lærer seg på en datamaskin. Beklager at jeg lagde rot! Fant filmen ja, men ikke slika at jeg fikk lasta den ned..skulle jo brenne på DVD. Og noen av oss har ikke vokst opp med datamaskin i hjemmet;) By the way æ e ei jente;) Takk for hjelpa uansett. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Noen som vet eksakt når den neste sesongen Top Gear begynner? Edit: Ser ut som sesongen starter den 27. januar. Endret 2. januar 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 http://www.topgear.com/uk/photos/Top-Gear-TV-is-back-2013-01-03 Dette blir bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Ny road trip, gleder meg stort til Africa Special Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Afrika igjen, Jaja, hvorfor ikke. Så lenge det virker "real" og ikke alt for skripta så er jeg en happybunny! Endret 6. januar 2013 av Stoddart Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Noen spennende biltester; LFA vs Vanquish vs Viper. Blir spennede å høre hva Jeremy mener om Shelby Mustang GT500. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Vil tippe Hammond er mer gira på Mustangen enn Jeremy Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Tipper Clarkson får litt følelser for mustangen etterhvert.. Men hater den sikkert til å begynne med Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 James liker jo ikke Mustanger (fra Can a Renault Aventime be as fast as a Evo?). Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 ser lovende ut... gleder meg til america- og afrika-episodene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg synes spesialene er de beste episodene. Men det er ikke like morsomt når bare to av de er med i spesialen. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Ja det var jo litt synd... regner vel med at de alle er opptatt med egne prosjekt for tiden så de må skvise TG-filming innimellom. Lenke til kommentar
koots Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg synes spesialene er de beste episodene. Men det er ikke like morsomt når bare to av de er med i spesialen. Waitwait, har jeg gått glipp av noe nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Waitwait, har jeg gått glipp av noe nå? Huh? Skrev bare at spesialene var best når alle tre var med i den, og at jeg håper det blir slik denne sesongen. Edit: Burde presisert at jeg ikke visste om hvordan spesiale kommer til å være. Endret 8. januar 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Tror han lurer på hvilke spesialer du sikter til der ikke alle tre er med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå