archongamer Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeremy Clarkson bekrefter nå at Top Gear er tilbake på skjermen i januar 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Haha! Det er jo fett... blir nok ikke alverdens rundetid men morsom dog... tja, har jo en passe stor motor, til tross for vekta da Technical specifications Length: 15 feet 2 inches (4.62 m) Width: 9 feet 2 inches (2.79 m) height 4 feet 11 inches (1.50 m) Weight: 2.5 short tons (2.3 t Acceleration: 0-60 in 5.6 seconds. Engine: 5.7 liter GM V8 engine capable of 500 horsepower (370 kW). Fuel: The "jet engine" on the back of the car was fed by propane tanks. Tires: 4 Interco "Super Swamper TSL" tires standing 44/18.5-16.5 in the rear, and two 94.0/15.0-15 Hoosier Checkerboard dirt tires on the front, with superior grip. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ja de lager jo underholdning så på det punktet leverer den jo. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Spoilerbilde for neste sesong 9 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Spoilerbilde for neste sesong Haha! Gleder meg mer nå Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Ser frem til test av F12berlinetta. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 For de som ikke laster ned Norton show, går episoden med May og Clarkson på tvnorge ikveld. Sånn i 11 tiden er det vel. Lenke til kommentar
svima78 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Hvor får man tak i Top Gear sesong 9 episode 1? Mulig dette er skrevet om før, og helt sikkert postet på feil sted...men jeg prøver å få tak i sesong 9 episode 1 av Top Gear til min kjæreste i julegave, men den er rimelig umulig å finne. Får ikke lastet den ned lovlig noen plasser....tips til hvor jeg kan finne det. Send gjerne med link. Han har alle episodene så hadde vært gøy å komplementere dem. Håper det er noen snille førjulsengler der ute som kan hjelpe meg:) Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Du har jo Netflix, der fins den episoden.. Men dt jeg egentlig skulle gjøre her var å legge ut dette fine bildet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Håret og pannen til Richard, øynene til James og haken til Jeremy? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Gleder meg til sesong 19 kommer 27. januar her . De er jo litt gale til tider, men meget god underholdning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Synes ikke de to siste sesongene var like bra som resten av sesongene. De burde hatt med flere billig-bil utfordringer, eller byggnoesykt utfordringer. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Litt opp og ned på sesongene er det vel alltid. Håper også de har med litt billig-bil utfordringer eller ombygging, som du sier. Er da man får se de teite ideene deres virkelig komme til livs. Ellers, akkurat sett nordpol-spesialen for n'te gang. Fantastisk spesial! Og man er alltid en telefon unna å skaffe seg en Hilux fra Arctic trucks, haha. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Ellers, akkurat sett nordpol-spesialen for n'te gang. Fantastisk spesial! Og man er alltid en telefon unna å skaffe seg en Hilux fra Arctic trucks, haha. haha, så akkurat episoden selv på BBC. Jeg har faktisk vært på en 7 timers tur med et lignende selskap som var med Top Gear. Kjørte på isbre i Island, og rundt omkring på tundraen. Det beste med turen var starten. Kom kjørende ut fra Reykjavik på vanlig hovedvei. Så plutselig stopper de opp midt på veien. Setter på lavgir og bare drar den 90 grader ut i grøfta og rett opp en jevlig skråning. 7 timer med slik kjøring. Var en fantastisk tur! Fikk også teste ut det der med bungystrikken. Satte oss fast med vilje. Så dro en av de andre bilene oss ut. Endret 23. desember 2012 av Hille 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 haha, så akkurat episoden selv på BBC. Jeg har faktisk vært på en 7 timers tur med et lignende selskap som var med Top Gear. Kjørte på isbre i Island, og rundt omkring på tundraen. Det beste med turen var starten. Kom kjørende ut fra Reykjavik på vanlig hovedvei. Så plutselig stopper de opp midt på veien. Setter på lavgir og bare drar den 90 grader ut i grøfta og rett opp en jevlig skråning. 7 timer med slik kjøring. Var en fantastisk tur! Fikk også teste ut det der med bungystrikken. Satte oss fast med vilje. Så dro en av de andre bilene oss ut. Tøft! Er nok noe man må være med på en gang i livet. Det med bungiestrikken lurer jeg på om det hadde vært noe smart å ha til vanlig. Mulig det er for risikofylt, men effektivt i alle fall. Lenke til kommentar
svima78 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hvor får man tak i Top Gear sesong 9 episode 1? Mulig dette er skrevet om før, og helt sikkert postet på feil sted...men jeg prøver å få tak i sesong 9 episode 1 av Top Gear til min kjæreste i julegave, men den er rimelig umulig å finne. Får ikke lastet den ned lovlig noen plasser....tips til hvor jeg kan finne det. Send gjerne med link. Han har alle episodene så hadde vært gøy å komplementere dem. Håper det er noen snille førjulsengler der ute som kan hjelpe meg:) Tusen takk for hjelpen til dere som har postet svar til meg! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Tusen takk for hjelpen til dere som har postet svar til meg! Se, hva jeg fant etter 2 minutter på google! iTunes Ingen grunn til å bumpe posten din slik, det er INGEN på forumet som får betalt for å svare på spørsmål. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Regner med han har funnet det han letet etter, og derfor han takker. Han fikk ett tips i tråden, og jeg sendte i alle fall en PM til hvor han kunne finne den (da ikke alt passer seg i forumet), mulig andre også gjorde det. Men som du sier, vet enkel googling finner man det veldig kjapt. Burde vært noe av det første man lærer seg på en datamaskin. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 haha, så akkurat episoden selv på BBC. Jeg har faktisk vært på en 7 timers tur med et lignende selskap som var med Top Gear. Kjørte på isbre i Island, og rundt omkring på tundraen. Det beste med turen var starten. Kom kjørende ut fra Reykjavik på vanlig hovedvei. Så plutselig stopper de opp midt på veien. Setter på lavgir og bare drar den 90 grader ut i grøfta og rett opp en jevlig skråning. 7 timer med slik kjøring. Var en fantastisk tur! Fikk også teste ut det der med bungystrikken. Satte oss fast med vilje. Så dro en av de andre bilene oss ut. DET hørtes artig ut! Lenge var du på tur og hvor mye kom det på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå