Spirre Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 sesong 3 er kun challenges og ikke noe annet, er helt greit å se på, spesielt den siste var ganske morsom til tider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Synes challenges er veldig underholdende, er vel ingen som ser på Top Gear som et informativt program? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) En og annen er det vel. Alltid morro når de tar leserbrev og skal gjøre seriøse innslag. http://www.youtube.com/watch?v=7e7R3y-qwZ0 http://www.youtube.com/watch?v=9Kk0w5qAesU http://www.youtube.com/watch?v=cnOdDyDLHs8 Endret 1. oktober 2012 av uTukt Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) TGUS er rimelig bedritent i forhold til UK. Sesong 1 var... forferdelig. Sesong 2 var bedre enn den forrige TGUK, Sesong 3, ikke liiike bra igjen. Selvfølgelig bare min mening, og alt annet enn en fasit! Endret 1. oktober 2012 av Stoddart Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Syns sesong 3 av Top Gear US var ganske bra, greit at det bare var utfordringer, men syntes det passet bra, god underholdning for min del. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Syns sesong 3 av Top Gear US var ganske bra, greit at det bare var utfordringer, men syntes det passet bra, god underholdning for min del. Tror ikke sesongen er ferdig på så måte. I Top Gear - terms, så er sesongen ferdig. Men i USA, så er det vel en vinterpause vil jeg tro, også fortsetter den ett stykke utpå nyåret. Som sesong 2 gjorde Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Jeremy Clarckson på Facebook: I know February isn't Christmas. But it is our Christmas special. And it will be shown in February. Don't ask me why. Blir med andre ord lenge å vente enda. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Håper virkelig på at det var en facerape, for slikt er ikke ok! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Har ikke inntrykk av at Jeremy Clarckson har for vane å bli facerapet. Flere oppdateringer fra han nevner også nå februar som tidspukt for "julespesialen" dems. Endret 13. oktober 2012 av archongamer Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Ja betviler egentlig ikke statusens ekthet, men var vel bare et lite håp. Blir lenge å vente nå! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Neida tiden flyr jo! I mellomtiden kan du se gamle episoder om igjen Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Top Gear special mot slutten av måneden. Richard Hammond med historien om Bond-bilene Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Aira på BBC Two eller må det "kjøpes" på DVD? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Luftes på BBC Two Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Neida tiden flyr jo! I mellomtiden kan du se gamle episoder om igjen Har dessverre sett alle etter at May ble med Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Blir spennende å sjekke ut Bondbildene i spesialen som er ute Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Helt grei spesial det. Mer dokumentar enn Top Gear imo, og det var egentlig bra da Top Gear aldri er det samme med bare én av dem. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Synes spesialen var koselig, samtidig som den var underholdende. OG det er jo en spesial, så det kan ikke bare være bull og shit gjennom hele linja selv om det var litt av det også. Tommelen opp fra meg! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Definitivt tommel opp, jeg koste meg i 61 minutter. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Trailer til nye DVDen til May og Clarkson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå