Stoddart Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Er skriptingen som irriterer meg, men begge seriene har kommet seg betraktelig siden start. Nåja, UK er rimelig godt skriptet det også gitt. Lenke til kommentar
trra Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Det kan gjerne være skriptet, men det trenger ikke å være så j... lett å oppdage hele tiden. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Irriterer meg like mye over at jeg oppdager skriptingen i UK som i US Men det er nå meg. 1 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Er skriptingen som irriterer meg, men begge seriene har kommet seg betraktelig siden start. Nåja, UK er rimelig godt skriptet det også gitt. Jojo, men de tre er likevel bedre sammensveiset og ikke like obvious som på de andre seriene. Og de bruker vel kanskje sin "egen humor" fremfor at noen manusforfattere dikter opp alt, slik jeg ser for meg at de andre seriene gjør. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Nettopp sett alle episodene av Top Gear US, syns ikke de kan måle seg med UK i det hele tatt. Mange av challengene er tatt rett ut fra UK fra start til slutt, så dårlig skripta at det er til å dø av, ikke noe som helt fornermende til noen. Også varer det rund 45 min, noe som er alt for kort og 10 min av disse brukes til å vise hva som skal skje og har skjedd ved vær jævla pause Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Håper neste sesong blir bedre enn den forrige. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Jeg må innrømme at jeg savner litt mindre "POOOOOWAAAAAAAAH" og superduperbiler og litt mer utfordringer (selv om de er tildels mye skriptet, mer i det siste en før) og mer tester av vanlige biler, ikke nødvendigvis alle biler og i vært eneste show, men av og til. Begynner egentlig å miste meg litt som seer. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Apropo Top Gear, oppslag om at Jeremy Clarkson har 34m NOK i året.. Sitter godt i det ja.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 http://www.thedailymash.co.uk/news/arts-entertainment/bbc-accused-of-broadcasting-2012071834751 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 eh, British Broadcasting Corporation? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Ja, vel. Jeg er i hvert fall ikke interessert i hvor mye Jeremy Clarkson tjener. Ser frem til tester av bl.a. F12berlinetta og Mustang Shelby GT500 (stiv bakaksel og 662 bhp. Ønsker Clarkson bak rattet). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Jeg må innrømme at jeg savner litt mindre "POOOOOWAAAAAAAAH" og superduperbiler og litt mer utfordringer (selv om de er tildels mye skriptet, mer i det siste en før) og mer tester av vanlige biler, ikke nødvendigvis alle biler og i vært eneste show, men av og til. Begynner egentlig å miste meg litt som seer. Enig, forrige sesongs utfordringer så ut som manusforfatterene hadde vært litt mye inn i bildet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Åpenbart at han tjener noen kroner. Serien er jo mega-populær, sendes i mange titalls land, og har mange millioner seere. Var jo en artikkel på VG for kanskje et halvt år siden hvor det sto at han tjente noe rundt 10 millioner, så er kanskje greit å ta det som står med en klype salt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Ikke BBC som betaler han så mye, er alt arbeider "rundt" top gear. Hos BBC for han "bare" 4,5 millioner Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Det er jo bare reprise.( ihvertfall på de BBC kanalen jeg får inn) Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Nyeste episode av Top Gear USA må sees, skikkelig underholdning! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hvilken sesong og episode? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Sesong 3 episode 1 Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 USA klarer seg bedre uten studioklippene synes jeg. Var gull å se The Stig stikke av fra Crown Vics i en stor MPV Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Minner på at Top Gear USA s03e02 er ute. Har sett de første 10 minuttene nå, hysterisk morsomt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå