Oriuss Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 En av de beste episodene denne sesongen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Det jeg liker med Top Gear er nettopp det at det er litt "tøv" enkelte ganger. Har sett litt på Fifth Gear og syns det grenser til det kjedsomme... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Hadde tenkt til å sove jeg nå, men så kom jeg på at siste episode av Top Gear denne sesongen gikk på TV i dag. Ikke noe soving på meg gitt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Satt å tenkte på denne her under hele siste seansen: Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Skikkelig bra episode dette. Bra gjest, likte M5-delen, The News var morsomt (som alltid), og rallycross! Rallycross er jo dritfett! Endret 12. mars 2012 av Benny Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Ja, kjørekløen kom jo ikke tilbake nå... Må se å få spart opp til ett løp eller to til i nærmeste fremtid! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Helt grei episode, stort steg opp fra forrige Men er det ikke på tide med en skikkelig challenge snart? Sparkesykler med elmotor over Sahara`? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Challenges are the cancer that's killing Top Gear. Flere, kortere innslag, takk. Ikke flere halvhjertede sitcom-episoder hvor karakterene hele tiden balanserer på et vinglete reisverk av en fjerde vegg. Noen av dem var gode, men nå virker det som om grenen enten er oppbrukt eller at de har mistet grepet på den. Lenke til kommentar
Acer_8935 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Noen som vet hvor man kan kjøre rally cross i Norge eller Sverige. Jeg og noen kompiser har lyst til å låne noen biler og kjør. Noe som dette: http://vrooom.no/Kjoer-selv/Bilcross Syns 2500 er litt mye Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Visste ikke engang at det fantes! Men enig i at 2500 var litt drøyt. Spesiellt når man får kjørt Lamborghini, Porsche, Ferrari og Audi til 4400! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Dette var konge episode ja, rallycross delen var jo helt fantastisk, fikk veldig lyst til å teste det ut selv Edit: Og James som fikk lov til å kjøre Ferrari 250 California'en, det hadde jeg ikke trodd, sikkert litt av en opplevelse. Endret 12. mars 2012 av Nitrius Lenke til kommentar
Acer_8935 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Har prøvd å hørt med de som nevnes i denne artikkelen men tror den er litt utdatert http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=570868 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Fantastisk episode Lyst til å prøve rallycross, eller track day. Eller golf...... Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Noen som vet hvor man kan kjøre rally cross i Norge eller Sverige. Jeg og noen kompiser har lyst til å låne noen biler og kjør. Noe som dette: http://vrooom.no/Kjoer-selv/Bilcross Syns 2500 er litt mye Hvis du bor på Sørlandet så er Åseral den nærmeste rallycross banen. Endret 13. mars 2012 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Det hender det er track day på Eikås Motorsenter utenfor Bergen, da kan du komme og vrake din egen bil i trygge omgivelser. Det kjøres selvfølgelig bilcross der også, men jeg vet ikke om de har et tilbud av vroom-typen. Endret 13. mars 2012 av Isbilen Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Et spørsmål: Hammond har jo det programmet på NatGeo hvor han ser på hvordan teknologiske bragder stammer fra enkle mekanismer, mens May hadde det programmet du kunne se på NRK med "store leker". Har ikke Clarkson noe annet enn Top Gear? Da tenker jeg noe som ikke er bilrelatert, det finnes vel et annet bilprogram med kun han. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Han hadde noen programmer før, men det er mange, mange år siden. Tror ikke han har noen nå i nyere tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå