Lmthaman Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 Som sagt tidligere, den Stig som hoppet med sneskuter i Holmenkollen var en svensk fyr ved navn Dan Lang. ehm det var Lysgårdsbakken, ikke Holmekollen det ble hoppet med snøskuter i. Storbakken fikk æren av en mini og normalbakken fikk æren av en Stig. Lysgårdsbakken ligger i Lillehammer, Holmenkollen ligger i Oslo Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Eeeeeeeh, ja seff. Jeg mente Lillehammer. Sorry. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som vet hva som skjer i neste episode? Blir det noen gøye challanger? Litt skuffet over forrige episode, var helt ok men ikke noe mer... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Når de sender på NRK 2, skifter de den gode musikken med standard techno/easy listening type musikk. Jeg la merke til dette første gang når jeg så Polar challenge special på NRK 2, Jeremy hang bak på pickupen med ski og sang åpningstrofene til Beach boys, også begynte det en helt annen sang istedenfor (!) Grunnen til dette er at BBC har en avtale med plateindustrien om fri bruk av musikk i sendinger i England, men denne avtalen strekker ikke til utlandet og til salg av DVDer. Derfor bytter de ut til rettighets-fri musikk på disse. Så Tv-RIPs er dessverre den eneste måten å nyte dette showet fullt ut. Endret 5. desember 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) I detaljer, hva er med på dvd-ene Back in the Fast Lane og Revved Up? Vet at det er det beste fra s.1,2,3,4,5, men hva er best fra de sesongene? Endret 7. desember 2008 av JuRomanRi Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Noen som vet hva som skjer i neste episode? Blir det noen gøye challanger? Litt skuffet over forrige episode, var helt ok men ikke noe mer... I den episoden som kommer i kveld har de jo en challenge som heter så mye som "Did the communists ever make a good car?" og ut ifra det man har sett fra previews så ser det ut som om de drar til øst-europa og kjører lada og lignende Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Gleder meg noe ekstremt til i kveld Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Snart legges episoden ut! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Den er allerede ute. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Den er allerede ute. Hvor??? :o Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Som om jeg kan svare på det uten at moderatorene freaker... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Bra du overholder reglene L4r5. Skal kose meg med sjokolademousse og Top Gear snart ja. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Hihi, hypocrites. Velvel, reglene skal vel overholdes. Håper på noe bra i kveld ja Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Noes, jeg holdt på å glemme det. På vei ned as we speeak Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Haha, WheelMan, nå gjorde du ikke saken bedre -- Pepperkaker: Check Melk: Check TV: På Top Gear: Check! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 I likhet med Lars velger jeg også å ikke avsløre hvor / hvordan jeg får tak i det med andre meddeltagere av internett Btw, folk hørt at BBC kommer til Norge? Top Gear var bl.a. nevnt i reklamen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jeg har varmet opp med et par tidligere episoder og spesialer nå. Kveldens spesial ser jeg fram til! Endret 7. desember 2008 av Skagen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Er det spesial i kveld? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Er vel ikke noe spesial i kveld, helt vanlig episode? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Det jeg også trodde. Nede nå, pakker ut atm - nesten som julaften Mangler bare litt sjokolade og et glass melk - brb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå