EggMan88 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Product placement! Ja, Artige er at når de filmer closeup så er det i 90% av tilfellene en heit jente i bakgrunnen av alle sammen. Like come on, mange heite bil intereserte jenter finnes det? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Har vel vært snakk om det før her i tråden, at det er fullt bevisst. De har jo ikke 300 millioner seere for ingenting. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Blir vist 7 episoder i denna sesongen Jeremy, Richard and James attempt to find out if they can go motor racing for less than it costs to play a round of golf. Slash and F1 driver Kimi Raikkonen aguest on the show this week taking to the track in Reasonably Priced Cars. Richard test drives the new BMW M5. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 De har nevnt forsikring flere ganger på selve programmet, og det har vært minst en bil Jeremy ikke fikk kjøre fordi "BBC just couldn't afford the insurance." Uansett er det nok flere grunner enn penger til at Top Gear har bestemt seg for å bare ha 6 episoder i en sesong. http://www.topgear.com/uk/car-news/classic-ferrari-250-gto-sells-for-20-million-2012-02-07 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Litt rar episode, dog lo godt når jeg så Jeremy komme ut av butikken med klærne han hadde kjøpt, så faen meg ikke ut 1 Lenke til kommentar
trra Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Helt grei episode, brutusen var rå Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg er skuffet over episoden, selvom Brutusen var brutal, og nyhetene helt ok. Ellers lite å rope hurra for. Ser frem til neste søndag ja! Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Da de testet Ferarri FF på isbane i episode 4 så syntes jeg det var rart de ikke satt den opp mot en Panamera, men en Bentley Continental GT. FF er vel Panameras argeste konkurrent i den klassen? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Flirte høylytt av den delen der de skulle race de "Track day-bilene" i Le Mans-stil ved å springe til bilene. Holdte på å dette av stolen når James May klarte å stramme sikkerhetsselene såpass mye at han ikke nådde fram til rattet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Da de testet Ferarri FF på isbane i episode 4 så syntes jeg det var rart de ikke satt den opp mot en Panamera, men en Bentley Continental GT. FF er vel Panameras argeste konkurrent i den klassen? FF er vel ikke en SUV. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Panamera er da heller ikke en SUV. Helt legitimt å måle Panamera mot FF slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Som flyentusiast så var det utrolig artig å se Brutusen! For en lyd! Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Da de testet Ferarri FF på isbane i episode 4 så syntes jeg det var rart de ikke satt den opp mot en Panamera, men en Bentley Continental GT. FF er vel Panameras argeste konkurrent i den klassen? FF er vel ikke en SUV. Det er ikke Panamera heller. Det er jo disse to som er de "kvasseste" bilene i den klassen om du kan si det sånn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Oki jeg tenkte på Cayenne. My mistake. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg er skuffet over episoden, selvom Brutusen var brutal, og nyhetene helt ok. Ellers lite å rope hurra for. Ser frem til neste søndag ja! Synes episoden var konge jeg! Sitter og drømmer om en Caterham! Det er hva jeg liker med Top Gear. Enten morsomt, eller ting jeg kan drømme om, som i også er realistisk Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Skulle gjerne hatt en episode igjen hvor de kjøper en billig bil og kjører med Endret 8. mars 2012 av Jekay Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Skulle gjerne hatt en episode igjen hvor de kjøper en billig bil og kjører med Synd å si det, men Top Gear US har langt bedre challenges om dagen. Bare så synd de ikke er i nærheten av Jezza, Captain Slow og Hamster. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Får vel si det jeg har sagt før. Det begynner å bli lite ting å gjøre nå. Det skal jo liksom være litt halvveis mening med det også. Top Gear US kjører mainly Top Gear UK kopier på challenger, og går vel snart tom for ting å gjøre i detta tempoet. Men gjett hva! Neste episode... I think you might get what you want! Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Tror neste episode blir bra... Jeremy, Richard and James set out to discover if you can go motor racing for less than it costs to play golf 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå