kaffebryggare Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Har Top Gear sesong 18 begynt å gå på TV?! Virkelig?! Klyp meg i armen noen! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 NRK har vel startet å sende. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Likte denne episoden Begynte med bra biler, ok gjest (tror briter vet bedre hvem det er enn vi gjør.) For å ikke spolere noe så kan jeg si at resten var gjennomsnittlig bra. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Likte episoden jeg også. Gjesten var ok, men alle bilene var supre. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Norsk flagg på rallybilen. Stilig. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Norsk flagg på rallybilen. Stilig. Jah, var vel egentlig Andreas Mikkelsen sin. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Åja, den typen sider. Trodde det kanskje var snakk om noe a'la Sumo. Hvis du vil følge med på hvor lenge til neste episode begynner så har jo finalgear en fin nedtellingsklokke, og nyhetsside. Ingenting annet så vidt jeg vet Ikke skyt Denne episoden var vel en av de litt kjedeligere. Men fy den Maseratien hadde en deilig lyd Bah, glemte helt SAAB delen, den var jo bra. Endret 28. februar 2012 av Tord93 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Syns det var fint at de tok en liten seanse for å hedre SAAB. Alltid trist når bil-fabrikanter går konkurs. Og har ikke mindre lyst på en 99 Turbo etter dette, for å si det slik. Alltid likt Turbo-SAAB Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Ble glad av å tenke på Saaben i innkjørselen etter å ha sett tributen. Skal ut å kjæle med den idag. 3 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Likte denne. Fint farvel med SAAB, selv om det ble mye negativt. Flotte biler etter min mening, og planlegger selv en 9-3 som førstebil Siste episode neste uke (), så litt om den; Tester; "Aero-Engined" Bentley • BMW M5 F10 Challenge; Jeremy, Richard and James hit Donington in three stripped out track cars - the KTM X-Bow, the Morgan Three Wheeler and the Caterham R500. Gjest; Alex James. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Elendig at det kun er 6 episoder. 1 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 De begynner jo å bli litt opp i åra, da.. Sikkert ikke helse til å lage fler episoder. Men ja, dødsens enig i at sesongene er alt for korte! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Har vel enkelt og greit med økonomi å gjøre. Vet ikke hvordan budsjettet pr. episode er nå, men tidligere var det 10 mill pr. episode og da er det klart at det koster å lage lange sesonger. Endret 28. februar 2012 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Samtidig begynner fantasien å dale litt, så. Er vel egentlig bare bra det ikke er fler... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Elendig at det kun er 6 episoder. Har inntrykk av at det er ganske vanlig i England med 6 episoder pr sesong... Flere serier som praktiserer dette. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det er ganske vanlig ja. Likevel så har de hatt både 8 og 10 episoder i en sesong tidligere. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Kjører ikke Top Gear gjerne med for eksempel 6 en sesong, 8 neste, så 10 og så begynner de på nytt igjen? Det er vel ikke fullt så "lineært", men et visst system tror jeg det er. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Har vel vært 6 episoder bare de 2-3 siste sesongene om jeg ikke husker feil? Er for lat til å Google. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Fra sesong 15 har de bare hatt 6 episoder hver sesong. Tidligere har det vært både 6, 7, 8, og 9. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Top_Gear_episodes#Overview Er enig med Stoddart her. Tror det går mye på fantasien og de kreative ideene. Jeg vil si de nesten har prøvd "alt". Hadde de kjørt for eksempel 12 episoder i hver sesong, så tror jeg det til slutt ikke ville vært et særlig spennende program. I tillegg er det jo også bare et visst antall biler som kommer ut i mellom tiden de filmer, som faktisk er interessante, og som gutta i Top Gear vil gi en anmeldelse på. De kunne jo forsåvidt kjørt eldre biler og tatt opp gamle ikoner (noe jeg synes de burde), men. Økonomi har nok også mye å si. De kjører dyre biler hver episode, og de koster nok litt å forsikre disse bilene. Endret 29. februar 2012 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Forsikringskostnadene er marginale i forhold til hva det koster å ha et filmteam med seg, spesielt på reise. Det er jo ikke akkurat små team. I tillegg er det store kostnader knyttet til behandling av råmaterialet, klipping et cetera -- det er dette som koster, og ikke ting som bensin, forsikring, arbeidsgiveravgift etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå