Hopperesque Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Den amerikanske styrer jeg glatt unna. Da er Fifth Gear mye bedre. 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Den amerikanske e ganske kjekk, veldig gøyalt challenge med trailere. Gårsdagens UK gadd jeg såvidt se, rally og en som flyr i lufta er totalt uinteressant i mine øyne hvertfall. Kjedelig gjest også. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg kan huske å ha sett denne Rally car VS Jet man før...... Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg kan huske å ha sett denne Rally car VS Jet man før...... Det stemmer det, husker ikke fra hvilken sesong det var da Om det var ep 2 eller 3 husker jeg ikke, i hvert fall så klippet Jeremy av taket på en Land Rover Evoque, og gjett hva? http://www.topgear.com/uk/car-news/new-range-rover-evoque-convertible-concept-geneva-2012-02-24 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Jo, de har gjort noe veldig likt før. Tror det var en liten forskjell, men jeg husker ikke hva den var. Den åpne Evoque-en ser ut som et badekar med hjul. Endret 27. februar 2012 av Isbilen 2 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 For meg så det KLIN LIKT ut.... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 De har i hvert fall kjørt om kapp med en fyr på jetdrevne rulleskøyter, men jeg skjønner hva du sikter til. Prøver bare å huske. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Er det denne dere tenker på? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Skulle akkurat til å legge den inn selv. Tror det. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg har sett det klippet før, med samme flygende mann, og samme bil, samme programleder på det jeg tror er samme bane.... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Ja. Det er vist før. Jeg vet jeg har sett det. Men klarer bare ikke heeelt å vite hvor. Men jeg innbiller meg det var på en eller annen DVD som kom ut i mellom forrige og denne sesongen! Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Det er fra top gear at the movies. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Det er fra top gear at the movies. Det er det ja! Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Ah, det var derfor jeg var sikker på jeg allerede hadde sett den ja.. Kjipt å drive gjenbruk av klipp på den måten. Husker spesielt kommentaren til han finsken "I think somethings loose".. Endret 27. februar 2012 av Zodihax Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Bare lurer på en ting, siden dere diskuterer dette utfra sendetiden i UK så antar jeg at dere ser episodene i "real time", altså når de sendes der. Hvor ser dere i såfall? Er det noen sider som har nett-tv eller lignende? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Bare lurer på en ting, siden dere diskuterer dette utfra sendetiden i UK så antar jeg at dere ser episodene i "real time", altså når de sendes der. Hvor ser dere i såfall? Er det noen sider som har nett-tv eller lignende? De fleste laster det nok ned rett etter episoden er sendt i England. Tar bare noen minutter etter episoden er sendt til det er ute på diverse sider som driver med slikt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvilke sider er så dette? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvilke sider er så dette? Sider man ikke får lov til å snakke om her inne. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Åja, den typen sider. Trodde det kanskje var snakk om noe a'la Sumo. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Er mulig å se på BBCs versjon av NRK nett tv (iPlayer), men da må du ha britisk ip. Det kan du skaffe ved hjelp av diverse sider som tilbyr VPN, men det koster ofte litt penger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå