Vertical^ Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Tror ikke de hadde så veldig mye ansvar, nei, men sluttresultatet som ble vist helt på slutten var ordentlig tøft! Selv om jeg ble smått depressiv av det som ble gjort mot XFR'en. Spoiler for de som vil vite litt om neste episode; Biler; Ferrari FF • Bentley Continental V8 • Fisker Karma Jeremy, Richard and James embark on an ambitious project to build mobility scooters that can tackle the wilds of the British countryside Gjest; Michael Fassbender Endret 15. februar 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Bare for å si det sånn. Den episoden må bare bli bra! Bra gjest også. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Problemet er ikke at det er skriptet, problemet er at det ikke er skriptet særlig bra. Historien finnes ikke troverdig. Jeg nekter for eksempel å gå med på at Hammond er så blåst i hodet at han trodde det var en god ide å skyte den Focusen avgårde med trykkluft, og det samme gjelder når Clarkson kverulerer om TC-knappen. Så dum er han ikke, selv om poenget hans er ganske morsomt. Top Gear burde gi opp sine forsøk på å lage situasjonskomedie, det er så mye annet de har kontroll på. 2 Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Hvor blir det av ny episode da? flere enn meg som sitter å scanner sider på leting etter ny episode? Edit: jeg fant jeg fant 2 min på å laste ned er jo helt fint Endret 19. februar 2012 av marius883 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Det tar alltid litt tid å gjøre fila klar. Er ikke bare å slenge ut et råopptak. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Det tar alltid litt tid å gjøre fila klar. Er ikke bare å slenge ut et råopptak. Sant nok Blir så utålmodig bare hehe Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Nå er det bare linja som setter begrensninger på hvor for jeg kan få se TG. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Må si dette var en god del bedre episode en forrige. Fin biltest, god gjest og artig challenge. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Veldig bra episode ja Skulle gjerne sett hvordan de lagde kjerrene da... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg synes det var fint at de utelot det. Disse utfordringene kan fort bli i lengste laget, men dette var akkurat passe. Og noenlunde troverdig. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Likte denne episoden veldig godt. Utrulig morsomt å se Ferrarien og Bentleyen på snøen! De må virkelig være de flinkeste i verden til å filme biler. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hvor finner dere episoder av Top Gear? Er det noe sted man kan se dem på nettet? Har litt problemer som gjør at jeg ikke kan laste ned noe... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hahaha, likte avsluttningen, og da sikter jeg til JC ropte Fenton Lenke til kommentar
trra Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Flott episode. sesongens beste! Endret 20. februar 2012 av trra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Enig, men jeg også savnet byggeprosessen av terrengscooterene. 2 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hmm, dette er vel noe så sjeldent som en 100% solid episode. Ingen store høydepunkter, men heller ingen dårlige deler. Lenke til kommentar
trra Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Ingen som så gårsdagens episode ? Syns den var helt på det jevne+, dog deilig med episoder om dreier som bil for det meste og ikke bare underholdning. Endret 27. februar 2012 av trra Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg så både denne og Top Gear USA sin S03E01 i går, og selvom den US var en kopi av en Top Gear UK, så var den vesentlig bedre, og jeg husker faktisk ikke noe annet enn SAAB-delen av UK. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Har TG US begynt å bli severdig? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 På tide de får en skikkelig challenge snart, begynner å bli lei denne jattingen. Dårlig sesong så langt, skuffet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå