Wiciwato Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Første gang jeg har ledd høyt av Top Gear alene når jeg så kunstverket av Richard, men alle er forskjellige. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Skuffende episode Begynner å bli mye av det samme om og om igjen. Var greit når de hadde et par tester av vanlige biler også, og når skikkelige utfordringer de tok. Var så vidt jeg greide å se hele episoden igår Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Syntes denne episoden ble altfor skriptet. Liker også de skikkelige utfordringene bedre enn slik episoden var i går. Artig gjest da. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Syntes denne episoden ble altfor skriptet. Liker også de skikkelige utfordringene bedre enn slik episoden var i går. Artig gjest da. Ser du på gjesten? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Må si meg enig i at denne episoden ikke var av det beste. Av ren nysgjerrighet, er det flere som synes Hammond har blitt mer irriterende i de siste sesongene? Tenkte plutselig over det i episoden i går at han er til tider ekstremt irriterende, og han prøver for hardt å være morsom. Det går som regel greit de gangene han har tester alene, men straks de skal gjøre noe sammen, så oppfører han seg virkelig som en liten unge. Endret 13. februar 2012 av Brian Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Er vel rollen han har at han skal være litt barnslig, på samme måte som at James skal være treg og med dårlig retningssans. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hammond har en tendens til å spille vel barnslig, og er nok den "karakteren" jeg liker minst i TG. Men, til gjengjeld så liker jeg han veldig godt i Engineering Connections og for eksempel Hammond Meets Moss. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 De to foregående episodene var i hvert fall bra. Lenke til kommentar
trra Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Av ren nysgjerrighet, er det flere som synes Hammond har blitt mer irriterende i de siste sesongene? Ja, men det har vel strengt de andre også? Kanskje ikke May, men programmet generelt. Ellers syns jeg episoden var grei, likte at de May testet et par vanlige biler. Opplegget med filmen var ok, dog litt for enkelt å oppdage at det er manus. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Filmlagingen er ikke det verste av de scriptede tingene de har gjort. Men det er helt sant, Hammond er alltid irriterende når de går etter manus. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Morsom episode og kjekk gjest! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Likte det meste, men ja, Hammond overdriver dessverre veldig... Men er jo morsom da. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Savner skikkelig biltester igjen jeg. For meg har fortsatt ingen ting toppet testen de hadde i episode 1, sesong 7 på Isle of Man, der de hadde shootout mellom Aston Martin V8 Vantage, BMW M6 og Porche 911 Carrera S. Også savner jeg challengene der ting faktisk går galt. Type skaff en Porche for 1500 GBP, eller da de bygget amfibiebiler. 3 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Det ble tydeligvis laget en ordentlig biljakt. Hvorfor kunne de ikke vise oss den prosessen, i stedet for det umorsomme fjaset? Ellers bra episode. 1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Syns episoden var meget artig jeg, dro godt på smilebåndet flere ganger. Hammond overdrivde en smule til tider, men artig for det syntes nå jeg. Lo godt når jeg så det Hammond hadde klipt sammen av bil hoppet, bilen hopper, ser skuespillerne gynge frem og tilbake, ser bilen havner på taket, så kjører den videre, skikkelig tullet men faens så artig det var når jeg så det 1 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Ja, enig. Morsom episode. Alt trenger ikke være dønn seriøst osv.. Artig gjest også, som ikke var erkebritisk. For en gangs skyld så jeg på intervjuet. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Ja, stakkars Jaguar. :\ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Bare jeg som blir smått depressiv når fine biler blir ødelagt? Morsom episode Ang. Hammond så synes jeg han er helt ålreit. Men merker at rollene har blitt byttet veldig på. Er jo Jeremy som vanligvis vil ha "POOOWAH!", eksplosjoner, og bråk. Episoden der de skal lage reklame for VW Scirocco f.eks. EDIT: Noen som forresten la merke til at James kjørte en Hyundai? (i40 tror jeg) Endret 15. februar 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Tvile på at jeg hadde likt episoden så godt hvis de hadde vist opptaket av den virklige biljaktscenen. Lo godt må jeg si Og hvorfor bry seg med at det er scriptet? Overraske meg om det ikke alt er scriptet for å si det slik. Stiller meg tvilende til at top gear folka faktisk hadde ansvaret for biljakten vi så på slutten :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå