Hopperesque Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Enda en bra episode. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hvor og hvordan får dere episodene så fort? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 inb4 elitist torrentfags (trolololol) De laster det ned vel. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 100 Mb linjer any1? Ser vel i morgen tenker jeg Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 100mb? No no 1000mb, ye ye! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 25mbit, tar 10 min om du er tidlig ute Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Nå skal jeg ut og kjøpe noen sykkellåser og låse random sykler i byen 6 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Morsom episode :!: Kinabilene var bare latter... "Rides nicely...GADONKK....most of the time" Endret 7. februar 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Nå skal jeg ut og kjøpe noen sykkellåser og låse random sykler i byen Husker jeg hadde tenkt å gjøre det da gamle tieren butikken eksisterte, som navnet tilsier så kostet alt 10kr, og helt korrekt de hadde små kodelåser til nettopp den prisen. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Kjip episode Lenke til kommentar
trra Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Helt ok episode, skuffet over at de ikke testet flere Kina biler, kunne sikkert funnet dårligere, bedre, mer spesielle osv. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Enig med trra. Forresten, burde vi ikke ha forventet å sett mer til Hammond i USA? Eller kommer det mer i neste episode? Jeg hadde trodd at han skulle kjøre et løp. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Skulle de vist enda mer fra Kina hadde de jo nærmest tatt hele sendingen bare for dette. Men er allikevel enig Synes egentlig at det er rart hvor negative Top Gear-gutta er ovenfor Fiat. Som snakket ang. Fiat X1/9'en. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Forresten, burde vi ikke ha forventet å sett mer til Hammond i USA? Eller kommer det mer i neste episode? Jeg hadde trodd at han skulle kjøre et løp. Løp? Selvom NASCAR er... NASCAR, så slipper de under sterk sterk tvil inn x verdensmestere i F1 og Indy 500 vinnere (og gjerne begge to kombinert) til i Sprint Cup uten tidligere erfaring i NASCAR ;P Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Skulle de vist enda mer fra Kina hadde de jo nærmest tatt hele sendingen bare for dette. Men er allikevel enig Synes egentlig at det er rart hvor negative Top Gear-gutta er ovenfor Fiat. Som snakket ang. Fiat X1/9'en. May har vel Fiat selv han.. De er vel også ganske glad i Fiat 500. Endret 8. februar 2012 av Zodihax Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Ny ep i kveld. Gjesten denne uka blir enda bedre enn forrige igjen imo. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Elsket filmlagingen! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Gikk litt "lei" midt ut i film-seksjonen dessverre men ellers en god episode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå