trra Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Ja, de kutter jo vekk mye, men at de har forandret musikken de bruker syns jeg er rart. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 BBC har ganske solide rettigheter hva musikk angår. Egne avtaler med plateselskap i England, og derfor må norske kanaler mekke litt på episodene før de sendes her. Lenke til kommentar
trra Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Ah, var inne på den tanken. Må si orginal musikken fungerer mye bedre! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Det er vel BBC som mekker "safe" episoder for oss, ikke de norske kanalene selv? Tviler vel på BBC bare lar andre kanaler mekke på episodene dems som de finner det for godt. 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Både kuttingen og endringen av musikken er håpløs. Hva er det plateselskapene tror de taper ved at hele verden får høre musikken de "eier" i Top Gear? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Det er vel BBC som mekker "safe" episoder for oss, ikke de norske kanalene selv? Tviler vel på BBC bare lar andre kanaler mekke på episodene dems som de finner det for godt. Det kan godt være. Hvem som klipper episodene aner jeg ikke. En ting er sikkert og det er at jeg aldri ser TG episoder når de går på TV. Nettopp pga at det har blitt tuklet med. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Har gitt opp å prøve å forstå hvordan plateselskapene tenker rundt rettighetsspørsmål. Men det er vel hvor mye penger de får i de diverse landene i royalties, og får dem ikke det de krever er det å sette seg på bakbena å sutre som gjelder. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Det er vel BBC som mekker "safe" episoder for oss, ikke de norske kanalene selv? Tviler vel på BBC bare lar andre kanaler mekke på episodene dems som de finner det for godt. Det stemmer. BBC klipper en versjon for sine egne kanaler, og en for andre, der de endrer musikken, og klipper bort litt slik at det er plass til reklamepauser. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Artig episode, selv om jeg skippet hele intervjuet. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Skipper stort sett alltid intervjuene jeg. Ser dog på runden i drittbilen. Endret 2. februar 2012 av Kongklykken Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Neste gjest blir langt bedre. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Var en ganske artig episode og god start på sesong 18. Mye mindre "cheesy" enn en del av de tidligere epiodene. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Oo, kan bli bra. Eller en epic fail! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Jepp Men skal noe til å bli værre en Will dot I dot Am dot... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Syns han var helt grei jeg. Meget inspirerende ift. Cruise f.eks. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Syns han var bra jeg da kansje jeg bare er ung og umoden da (er 20år) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Clarkie: "If you are 15 years old from Idaho, and you only like Lamborghinis. Week three; do not watch." Willie: "Don't bother stealing the show next week." "Steal it this week, but don't steal it next week." Ahh, elsker de toan. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Å herre Aston'en til Clarkson! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå