ttt Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Hugs at det ikkje er lov å leggje ut linkar til piratkopierte utgåver av Top Gear. Dette inkluderer sider som tilbyr streaming av episoder utan løyve frå dei som sitt med rettane til serien. Eit innlegg er sletta. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg trodde The Stig var en fast person ingen visste hvem var, jeg... Heh, det ville da vel vært litt vel fantastisk om en og samme person kunne gjøre alt fra å kjøre Bugattier, Formel-1 biler, Ferrarier og hoppe ned Lysgårdsbakkene på snøscooter Det har forøvrig også vært minst to utbytter av The Stig, "Black Stig" var Perry McCarthy, som ble erstattet av (navn) og ble senere byttet ut med (ukjent navn). Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Alle har litt av The Stig i seg. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 De burde vel kun brukt 1 person til alt. Da blir jo rundetidene mer riktige også? Er jo forskjell fra person til person.... Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Hvis The Stig ikke er kun 1 person: bare 1 som gjør Power Laps, forskjellige som gjør andre ting (tull, stå i kø og ta tog i challenges etc). Vi vet at det var en svenske som gjorde sneskuterhoppet i Holmenkollen. Masse info og spekulasjoner her: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Stig Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 *snip* Kanskje er det du som er den ordentlige Stig Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 På wikipedia series 12 er det skrevet hva Stig sier med morsekodene Morsomt Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear_(series_12) Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Racet til Blackpool er den så vidt beste episoden så langt hos meg. Latteren til Hamster ruler Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Apropos det med hvem The Stig er; Det har vært den samme Stig'en siden han hoppa av hangarskipet ikkesant? Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Det er det vi ikke vet, danno_O. Det har vært den samme på den måten at det bare har vært en Stig med hvit kjøredrakt. Tror uansett at det for det meste er 1 person, spesielt 1 som kjører power laps. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har den nye Top Gear-boka og i den er det nærmest understreka at det er den samme personen. De KAN jo alltids ha forskjellige folk av og til, men jeg er nesten sikker på at det er bare en fast Stig. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Som sagt tidligere, den Stig som hoppet med sneskuter i Holmenkollen var en svensk fyr ved navn Dan Lang. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Ja, jeg tviler ikke på at de får andre til å gjøre stunts som ikke omhandler kjøring av bil, men jeg tror den Stig'en som kjører alle bil-challenges (utenom alle hans fettere) er den samme. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 Hvis ikke hoved-Stig var den samme tror jeg det ville blitt en del snakk om varierende kjørestil. Lenke til kommentar
nosync Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Hvem bryr seg HVEM The Stig er. Han er et icon for "rå bil kjøring". Hvem som er i drakten har ingen betydning. Men personlig tror jeg han er 1 person. Med untakk av de episodene som f.eks Truck Driver Stig der han var en feit jævel. :!: Endret 4. desember 2008 av nosync Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 Hvem bryr seg HVEM The Stig er. Han er et icon for "rå bil kjøring". Hvem som er i drakten har ingen betydning. Men personlig tror jeg han er 1 person. Med untakk av de episodene som f.eks Truck Driver Stig der han var en feit jævel. :!: Og han afrikanske "Stig"........ Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 Hvem bryr seg HVEM The Stig er. Han er et icon for "rå bil kjøring". Hvem som er i drakten har ingen betydning. Men personlig tror jeg han er 1 person. Med untakk av de episodene som f.eks Truck Driver Stig der han var en feit jævel. :!: Rig Stig ja men han fra første Amerika episoden er bedre, Big Stig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå