Jefe Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Er det director's cut du har sett? Har den i 720rip. Får med ca 15 minutter som ikke ble sendt på TV. Samme gjelder Polarspecialen. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Ser frem til julespesialen fra India. Sendes 25. desember, ifølge Wikipedia. ####modedit: Husk spoilertags når man snakker om fremtidige ting #### Endret 22. oktober 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ooo, blir herlig. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Har sett Bolivia Special igjen. For en fantastisk special-episode. Det er slike episoder som gjør at jeg elsker Top Gear. http://www.youtube.com/ watch?v=7Ky_x0nhWBI Elsker den sangen også. Fantastisk! Hvilken sang er det? Endret 22. oktober 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Michael Brook - StrangeProcession II http://www.youtube.com/watch?v=91BUZ6ru0fA Lenke til kommentar
espenae Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 noen som har funnet dvd'en til jeremy ? "powered up" ? skulle komme ut den 7 men har bare funnet falske (A) noen som har funnet en som virker på hysj hysj sider? et hint/pm hadde vært kanon Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Kan forøvrig meddele at sesong 2 av ManLab programmet til James går i UK nå. Episode 3 sendes i kveld. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 noen som har funnet dvd'en til jeremy ? "powered up" ? Husk at det ikke kan legges ut linker til kopibeskyttet materiale på forumet. Moderator Lenke til kommentar
espenae Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 noen som har funnet dvd'en til jeremy ? "powered up" ? Husk at det ikke kan legges ut linker til kopibeskyttet materiale på forumet. Moderator sier aldri at jeg sikter til kopibeskyttet materiale,for alt du vet kan det være eg sikter til butikk/nettbutikk meen i see ka du mener 1 Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Minner om at Top Gear: At The Movies nylig kom ut på dvd/blu-ray Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Likte den filmen :-) Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Husk at det ikke kan legges ut linker til kopibeskyttet materiale på forumet. Moderator Husk at det er helt greit, så lenge lenken ikke er klikkbar. F.eks., legg et mellomrom i adressen eller sett den i code-box. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Christmas special 28. Dec Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Regner med at det er da de er i India. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har sikkert blitt postet før, men jeg kommer ikke over den før nå. http://youtu.be/gEz1jxIgmsM 2 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeremy sa noe dumt. :!: Lurer på om jeg skal ta en telefon til BBC. TG fans unite! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Han har sagt mer provoserende ting før og overlevd, så har rir nok av denne stormen også. Han er for viktig for BBC til at de gir han fyken. Komisk at ikke folk har skjønt at man skal ta den mannen med en klype salt og ikke ta alt så himla alvorlig. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Fy faen folk er idioter.. Jeremy Clarkson for world president! Skjønner meg ikke på folk som sitter og klager på ting de blir støtt av på TV (spesielt når det gjelder komedie, og ikke minst JC).. Jeez. Endret 1. desember 2011 av Kakeshoma 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hehe, lo ganske godt når jeg så den artikkelen ja. Er alikevel så uenig det går an å bli, men det er jo Jeremy Clarkson, så tar det med flere porsjoner salt. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Har sikkert blitt postet før, men jeg kommer ikke over den før nå. Så det er der det har blitt av Andrea Montermini! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå