Lunalotic Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 De kan med god samvittighet korte ned intervjuene med de lokale engelske c-kjendisene med minst 10 min. Greit nok, men hvis du sikter til Louis Walsh, så er han nokså kjent i Storbritannia, selv om oss i lille Norge ikke kjenner han veldig godt. Eneste jeg har sett som jeg kan huske er tom cruise og mr. bean (som faktis var morsom) Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Rowan Atkinson ja Vel, jeg har sett mange fler, og ledd godt, men jeg husker ikke navnet på så mange, det er lenge siden. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jay Leno, Sea Sick Steve, Alice Cooper ++++ Men det er nå mange uinteressante mennesker der også. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Michael McIntyre er definitivt den morsomste gjesten. Sjelden Clarkson får tårer i øynene av pga vitsene til en gjest. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Min favoritt må ha vært Brian Johnson. Sjelden man ser slike type intervjuer med han, eller noen av de andre gutta i bandet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 John Bishop liker jeg godt. I denne sesongen var Ross Noble og Sebastian Vettel de beste gjestene. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Blir det ny sesong før nyttår? Eller må vi vente til nyåret med en liten julespesial i mellomtiden? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Tror ikke den kommer før neste år. Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Har det ikke vært to i år? Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Blir vel som regel sesongstart rett før jul med episoder som går over jula inn i det nye året? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Så ingenting er kunngjort enda? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Har det ikke vært to i år? Japp, sesong 16 var i januar/februar Så neste sesong blir vell i januar/februar =/ Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Har det ikke vært to i år? Japp, sesong 16 var i januar/februar Så neste sesong blir vell i januar/februar =/ Blir vel én episode før jul, en på juledagen elns og deretter over nyttår, slik som det var i år.. Synes TG kan ta over for.. Noe som går hver uke hele året. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=ApjX84SwoaU&feature=player_embedded 8 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Headbanginga var fantastisk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Har gått igjennom sesong 1 av Top Gear nå og gud så godt det var å runne sesong 1 og få James May inn i serien. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Kom over denne. Er det virkelig tilfelle, at det funker? Noen som har prøvd? http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7Gm12xViwRM Endret 2. september 2011 av p0pc0rn Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Gammelt triks her jeg bor. Brukt det ofte når jeg er for langt unna bilen til å låse opp eller igjen. men det er uten tvil ganske stilig. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Sett bort ifra at man ser ut som en idiot, så har jeg da prøvd noen ganger Funker enda bedre hvis man er 2m høy, som meg, og holder den høyt over hodet ^^ Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Har sett Bolivia Special igjen. For en fantastisk special-episode. Det er slike episoder som gjør at jeg elsker Top Gear. http://www.youtube.com/watch?v=7Ky_x0nhWBI Elsker den sangen også. Fantastisk! Endret 6. september 2011 av Quote Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå