Klykken- Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Jeg er ikke skuffet iallefall. Mye morro og mange biler. Godt fornøyd! EDIT: Så forøvrig de tre siste episodene igår. Hadde et minimaraton etter ferien. Endret 3. august 2011 av Kongklykken Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 De testet biler og folk er skuffet over sesongen? What am I missing here? Få høre hva du synes var bra med denne episoden? For meg varte showet i 37 minutter. Resten var alt for alvorlig og fint lite underholdende. Likte heller ikke å se igjen X-Stig. Ja, det var flott de ga kreditt for de som har mistet så mye i krigen. Likte heller ikke intervjuet av Louis Walsh. Men i mine øyne skal Top Gear være underholdning. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Likte heller ikke å se igjen X-Stig. Hvorfor ikke? Men i mine øyne skal Top Gear være underholdning. Hva mener du med dette? Jeg synes det har vært grei underholdning, selv om det har vært for lite challenges. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Vet om mange som har null interesse for biler, men ser på Top Gear for underholdningen. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg vil si jeg har interesse for biler men vil også bli underholdt hvis du forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Vel, Top Gear USA da kanskje? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Top Gear USA er til tider forferdelig dårlig. Vitsene virker skriptet, filmingen er ofte altfor rotete (masse bytter og lite oversikt), og i siste episode hadde kameramannen smurt inn halve objektivet sitt med fett for å lage en "kul" effekt. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Men, på de 2 episodene av sesong 2 så er det lite bil, og mye morro... Synes ikke det er så sinnsykt mer skriptet enn hva Top Gear er for tiden. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Top Gear USA er til tider forferdelig dårlig. Vitsene virker skriptet, filmingen er ofte altfor rotete (masse bytter og lite oversikt), og i siste episode hadde kameramannen smurt inn halve objektivet sitt med fett for å lage en "kul" effekt. Høres ut some trop gear UK for meg 1 Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Vet om mange som har null interesse for biler, men ser på Top Gear for underholdningen. +1 Har ingen spesiell interesse for biler, men er fast seer av Top Gear. Men når de kutter ut det som skapte underholdningen, og fokuserer nærmest utelukkende på å teste biler, forsvinner min interesse for programmet. Håper og tror at siste episode av denne sesongen ikke er beskrivende for hvordan neste sesong blir... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Fornøyd med litt seriøsitet og flere biltester. Er stor bilentusiast og startet først å se på top gear pga bilene, og humoren var bare en bonus. Så for min del slår top gear ann uansett om de tester biler eller tuller rundt i morsomme utfordringer. 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Selv synes jeg at de bør kjøre på med mer biler. Noen ganger blir det litt for mye snakking og humor, for min del. Selv vil jeg se disse flotte bilene de har å vise frem. Men generelt er de veldig flinke til å balansere humor og biler. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 TG er for massene, også de som ikke er spesielt bilinteresserte. Slik må det være. Det opprinnelige formatet avgikk jo med døden. Clarksons egne prosjekter (eks. Italian Job) har som oftest full fokus på bil. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 De kan med god samvittighet korte ned intervjuene med de lokale engelske c-kjendisene med minst 10 min. 4 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg kunne tenkt meg et tilleggsprogram i off season som nå og framover. Et lavbudsjettsprogram der de bare har ganske plaine reviews av biler. Hadde ikke trengt å vare en time heller. 2 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Top Gear USA er jo bare tøys i forhold, hvertfall av det jeg har sett. Australske versjonen er noe bedre, men ingenting i forhold til orginalen. Om man ønsker et mer seriøst, bilteknisk program ville jeg heller tatt en titt på Fifth Gear. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 De kan med god samvittighet korte ned intervjuene med de lokale engelske c-kjendisene med minst 10 min. Fullstendig enig. Pleier som oftest bare å spole over "Star in a reasonably priced car" hvis jeg ikke har hørt om personen før. Og i de aller fleste tilfeller, har jeg ikke det Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 I de aller fleste tilfeller blir jeg overrasket over hvor morsom eller interessant den for meg totalt ukjente gjesten er. 2 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Synes selv de er ganske flinke til å invitere spennende gjester jeg, så håper de fortsetter med de. Synes denne sesongen faktisk var bra jeg, og selv om jeg savnet litt mer tullball og challenges, var det også greit med en sesong som fokuserte mer på bilene igjen. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 De kan med god samvittighet korte ned intervjuene med de lokale engelske c-kjendisene med minst 10 min. Greit nok, men hvis du sikter til Louis Walsh, så er han nokså kjent i Storbritannia, selv om oss i lille Norge ikke kjenner han veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå