Stoddart Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Men...men... Ingen morsomme challenger? Jeg må si at jeg faktisk felte noen tårer på det siste innslaget der. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Men...men... Ingen morsomme challenger? Jeg må si at jeg faktisk felte noen tårer på det siste innslaget der. Ganske sterkt det ja. Bra episode Viser greit hvorfor elbiler ikke er eller blir populære med dagens teknologi... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 That's it. Nå begynner jeg å spare til en Aventador. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Har ikke sett episoden enda, men sitter likevel med frysninger, når jeg fikk vite at de skal herje med Aventadoren .. Blir en sein natt Endret 1. august 2011 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Søren, der var den faste siden min nede på grunn av raid.. Får vi finne noe annet.. XS? Den brukte jeg også, så nå må jeg bruke tid og energi på å jobbe meg oppover på en ny side. Litt kjedelig. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Ja, de hadde liksom alt du hadde hørt om. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Den svakeste episoden i denne sesongen Haha, i see what you did there Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Er det virkelig sååååå lenge til neste sesong? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Litt merkelig med en sesong uten cheap car challenges eller specials! 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Jepp, selv om sesongen var god, så er det en definitiv mangel. Mine to favorittsesonger er sesong 9 og 10, hvorav det var mye sånt. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Synes dette var en dårlig avsluttning på sesongen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Meget god sesong. Synd at den er over, og det er alt for lenge til neste gang Litt Aventador; Må være en av de råeste bilene jeg har sett! Lite "review" fra James May ang. Aventador; http://www.topgear.com/uk/photos/may-aventador Endret 2. august 2011 av Vertical^ 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Ja absolutt i 458 Italia-klasse Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Disabled bay parking: an apology Bare jeg som blir oppgitt over menneskeheten av slikt? (klagene altså) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Noen har for lite å gjøre på om dagene virker det som rett og slett. Var da egentlig ikke noe å klage på i det hele tatt, de hadde sitt i orden med tillatelse. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Åhh, skulle gjerne hatt de Aventador bildene i hi-res.. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Åhh, skulle gjerne hatt de Aventador bildene i hi-res.. http://goo.gl/dTORk Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Åhh, skulle gjerne hatt de Aventador bildene i hi-res.. http://goo.gl/dTORk Ikke like fine som TG sine.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 De testet biler og folk er skuffet over sesongen? What am I missing here? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå