Hyperio Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 "Gearbox works. Reverse, the 1st. Both good." Lo i flere minutter. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Racet på slutten der var noe av det mest spennende i top gear på en god stund. Ikke mye plass til å kjøre utfor på den banen. Disse er tøffe forresten: http://www.krwmodels...ex&cPath=66_730 Endret 5. juli 2011 av -sparks- Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 "Gearbox works. Reverse, the 1st. Both good." Lo i flere minutter. "I'll just go out and wax the growler". Seriøst den beste episoden på ganske lenge, og mye bedre enn den første. Hele gjengen var morsom. Glimrende news-del, bra gjest, og begge innslagene var superb. Godt å se at "they still got it", og ikke faller tilbake i gamle vaner hele tiden. F.eks "two hours later", "the next morning" osv osv. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Denne episoden er en av de bedre på en lang stund, ingen idiotiske over the top-påfunn, slik som Maurauderen i forrige episode. De har ikke behov for å prøve å være morsomme for alle tre har mangler i topplokket, typ Mays retningssans, som gjør at de havner i pussige situasjoner enten de vil eller ikke. Og når de har kvalitetsutfordringer som å kjøre Grand Prix-banen i Monaco, da må det bli bra. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 For de som er interessert, James May med ny serie "Things You Need to Know about the Human Body". Hah, gleder meg Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 For de som er interessert, James May med ny serie "Things You Need to Know about the Human Body". Hah, gleder meg Ser episode 1 nå. Ikke så veldig spennende, mye repetisjon for de som følgte med i naturfagtimene. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) http://www.topgear.com/uk/photos/stig-vettel-2011-07-07?imageNo=0 Lurer på hvordan stemmen til The Stig er Vettel er vel kanskje også en som kan ta over 1. plassen på Formel 1 tabellen også Liten spoiler for neste episode. Den avslører så og si ingenting, men setter den i spoileren allikevel. Endret 7. juli 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) MP4-12C var imponerende rask rundt TG-banen. Car Magazine testet den på Rockingham. Der var 458 Italia 1 sekund raskere. Kanskje ikke så rart at Fettel nå troner på toppen av Hot Laps-listen for F1-førere. Endret 10. juli 2011 av tlwrtpmc Lenke til kommentar
espenae Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 har top gear vært? finner den ikke på "alternative metoder " Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Er info om når Top Gear er på på finalgear.com Leter du litt på siden er det ikke umulig du finner en alternativ måte å få sett det på=) Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Er info om når Top Gear er på på finalgear.com Leter du litt på siden er det ikke umulig du finner en alternativ måte å få sett det på=) Takker, vet den gikk i dag, men hadde helt glemt å fiske etter den Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Fy fanden jeg hater norske bilpriser... 2 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Likte dagens episode jeg Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Fy fanden jeg hater norske bilpriser... +1 Konge episode, god england-reklame kan man vel si.. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Likte dagens episode jeg Samme her! Tipper du likte Bimmern Richard kjørte:p Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg likte også gårsdagens episode. Blir spennende å se om de faktisk oppdaterer med status på bilene om to uker Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Er det noen her som vet om Jeremy Clarkson har twitter? Har prøvd å finne ut av det, men finner bare fake accounter. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Dette beviser hvor på trynet norske bilpriser er. At du kan få en så strøken og nydelig BMW 8-serie for under 70 000 norske kroner er jo helt sinnssykt (fantastisk)! Hva koster en pen 850i i Norge? 250 000 kroner? Forresten; Utrolig god episode. Vettel virker også som en utrolig rolig og fin kar, og en vel fortjent 1. plass på tabellen. Episoden var også sjeldent "seriøs", noe jeg må si jeg likte veldig godt. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 CL600 V12 = snaue 70k i England. En 93 modell, CL600 i Norge, 250k... En 2003 modell, 400k. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå