Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Takk skal dere ha. Skal få prøve å sett disse episodene i helga. Noen som husker episode 7 sesong 10? Genial episode. Morsom som faen også :p Spesielt når de fyller opp bilene med vann og skal kjøre så langt som mulig før vannet renner ut og kommer under rattet. Clarkson sin dør datt av :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg hadde byttet ut alt jeg har av sosialt samvær (hvilket er ganske mye til dags dato) med Top Gear, hadde ikke livskvaliteten min sunket med mer enn 2-3%. Dette forutsatt at jeg konstant fikk brødfødt nye episoder da selvfølgelig.

 

Dette sier mer om Top Gear enn om mine sosiale vaner.

 

Hail Top Gear !

Lenke til kommentar

After a couple of weeks off, the Stig was back with more Morse code in tonight’s (30th November) episode of Top Gear, the 5th in the current season.

 

His first burst of dot-dashing said ‘TOO MANY GEARS’, clearly a dig at the Lexus IS-F’s ridiculous 8-speed gearbox.

 

The second transmission works out as ‘I LIKE MR SULU’, a message of support to George Takei who’s currently spending time in an Australian jungle with a bunch of E-list celebrities. The Star Trek actor, who played Mr Sulu in the original series, is currently still in the running on TV show ‘I’m A Celebrity, Get Me Out Of Here’.

Lenke til kommentar
After a couple of weeks off, the Stig was back with more Morse code in tonight's (30th November) episode of Top Gear, the 5th in the current season.

 

His first burst of dot-dashing said 'TOO MANY GEARS', clearly a dig at the Lexus IS-F's ridiculous 8-speed gearbox.

 

The second transmission works out as 'I LIKE MR SULU', a message of support to George Takei who's currently spending time in an Australian jungle with a bunch of E-list celebrities. The Star Trek actor, who played Mr Sulu in the original series, is currently still in the running on TV show 'I'm A Celebrity, Get Me Out Of Here'.

 

:D

 

Den mystiske Mr.Stig .. Hvem tror dere at det er ?

Lenke til kommentar

The Stig har blitt spilt av titalls forskjellige motorsportmestere, noe som gjør at jeg liker karakteren så godt - fordi hvem som helst kan i teorien være "The Stig", da Stig bare er en anonym sjåfør. Dette reflekteres også gjennom "Some say ..." som ofte er referanser til forskjellige faktiske personer. Hvem som tester bilene på banen (per i dag) er det dog rimelig gode teorier på, et kjapt søk på Google er alt som trengs ;)

Lenke til kommentar

Vel. For og "burst your bubble", så tror jeg at jeg har et ganske konkret svar. Jeg har ulykkesrapporten fra når Richard Hammond fløy av veien i den dragsteren. Og der er en racersjofør nevnt som en som kjører for top gear, er med og tester biler og generelt sett er mye "med". Husker ikke ordrett hva det sa, men et kjapt søk på google skal gi deg noen svar.

 

Men, for alt vi vet er The Stig en robot med sjelett av titanium og en testikkel hvor det høyre øyet skal være.

 

Jeg går for det siste. :D

 

Blir litt kjipt og vite hvem det kanskje er. The Stig er The Stig, en mann med hvit hjelm i kjøredress omringet av mystikk ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...