Henrik C Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Jeg skjønner ikke helt spoiler-regelen med 12 timer etter at episoden er sendt. Altså, de fleste som leser denne tråden vet når Top Gear går, så hvor vanskelig er det å la være å trykke på tråden? Det er jo naturlig at man diskuterer episoden etter at den er sendt. Jeg foreslår at vi endrer retningslinjene for tråden. Endret 27. juni 2011 av Henrik C 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Enig. Fullstendig tullete regel. Neste søndag: Ser fram til test av McLaren MP4-12C. Blir også kult å se gutta frese rundt i DS3 Racing og 500C Abarth Lenke til kommentar
slipten Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 grei åpning av sesongen, Mays stunt har de gjort før, så det var ikke så interresant.Tron tema gjennom episoden var artig dog. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Elsket innslaget til May, ikke nødvendigvis fordi det var filmet i Norge. May + Mini er jo bare en fantastiske kombinasjon. Jeg fikk så utrolig lyst til å gå helt desperado med den girspaken! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Lo godt da May gjorde det Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Herregud for en herlig lyd E-typen Clarkson kjørte. Fikk frysninger av den vidundelige lyden som kom fra an. Hadde jeg hatt de £ 500 000,- til å bruke på en bil så hadde det blitt den.. Ååååååå xD Synes åpningen med bilen Hammon kjørte var utrolig underholdende :-) Regner med at min vanlige B-førerkort ikke er nok til å kjøre den bilen. Endret 27. juni 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Bilden veide 10tonn, så NEI Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg skjønner ikke helt spoiler-regelen med 12 timer etter at episoden er sendt. Altså, de fleste som leser denne tråden vet når Top Gear går, så hvor vanskelig er det å la være å trykke på tråden? Det er jo naturlig at man diskuterer episoden etter at den er sendt. Det er derfor det bare er 12 timer og ikke 24 f.eks, så håpefulle folk som random stumbler innom skal slippe å spoile en episode de håpet å finne torrents til her inne. 12 timer er jo bare til kl 10 mandag morgen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Det er 24 timer siden episoden ble ferdig. Trenger ikke spoilertags. Jeg skjønner ikke helt spoiler-regelen med 12 timer etter at episoden er sendt. Altså, de fleste som leser denne tråden vet når Top Gear går, så hvor vanskelig er det å la være å trykke på tråden? Det er jo naturlig at man diskuterer episoden etter at den er sendt. Det er derfor det bare er 12 timer og ikke 24 f.eks, så håpefulle folk som random stumbler innom skal slippe å spoile en episode de håpet å finne torrents til her inne. 12 timer er jo bare til kl 10 mandag morgen. , men det er fortsatt en tullete regel. Vi burde ta hensyn til de som aktivt bruker tråden, og ikke noen som bare surrer rundt på forumet. Er få andre tråder som har like regler. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Jeg skjønner ikke helt spoiler-regelen med 12 timer etter at episoden er sendt. Altså, de fleste som leser denne tråden vet når Top Gear går, så hvor vanskelig er det å la være å trykke på tråden? Det er jo naturlig at man diskuterer episoden etter at den er sendt. Jeg foreslår at vi endrer retningslinjene for tråden. De fleste - men så er det mange som ikke laster ned med en gang heller... Endret 27. juni 2011 av Stoddart Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Håndplukkede facts om "The Marauder": Ground clearance: 420 mm Speed: 100-120 km/h (tyre dependent) Med andre ord, som skapt for Norge. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Fantastisk episode Me love BMW 1M coupe very much yes. Og for en sinnsyk lyd det er i E-type speedster! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Håndplukkede facts om "The Marauder": Ground clearance: 420 mm Speed: 100-120 km/h (tyre dependent) Med andre ord, som skapt for Norge. Alle burde ha seg en sånn Endret 28. juni 2011 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Håndplukkede facts om "The Marauder": Ground clearance: 420 mm Speed: 100-120 km/h (tyre dependent) Med andre ord, som skapt for Norge. "Roads?! Where we are going, we dont need roads", er vel hva du kan si hvis man kjører rundt i et slikt monster ;P 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 MP4-12C versus 458 Italia i neste episode. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 shiiii- har glemt ut TG! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Noen som vet i hvilken episode de sender opp en Reliant Robin vha. raketter? Bilen er også formet som NASAs romferge. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Noen som vet i hvilken episode de sender opp en Reliant Robin vha. raketter? Bilen er også formet som NASAs romferge. Sesong 9 Episode 4 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Noen som vet i hvilken episode de sender opp en Reliant Robin vha. raketter? Bilen er også formet som NASAs romferge. Det er sesong 9, episode 4 EDIT feil på wikipedia (rettes nå ) Endret 4. juli 2011 av Borbra Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hærlig med Top Gear igjen, kjempestart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå