Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke helt spoiler-regelen med 12 timer etter at episoden er sendt. Altså, de fleste som leser denne tråden vet når Top Gear går, så hvor vanskelig er det å la være å trykke på tråden? Det er jo naturlig at man diskuterer episoden etter at den er sendt.

Jeg foreslår at vi endrer retningslinjene for tråden.

Endret av Henrik C
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud for en herlig lyd E-typen Clarkson kjørte. Fikk frysninger av den vidundelige lyden som kom fra an. Hadde jeg hatt de £ 500 000,- til å bruke på en bil så hadde det blitt den.. Ååååååå xD

Synes åpningen med bilen Hammon kjørte var utrolig underholdende :-)

Regner med at min vanlige B-førerkort ikke er nok til å kjøre den bilen.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt spoiler-regelen med 12 timer etter at episoden er sendt. Altså, de fleste som leser denne tråden vet når Top Gear går, så hvor vanskelig er det å la være å trykke på tråden? Det er jo naturlig at man diskuterer episoden etter at den er sendt.

Det er derfor det bare er 12 timer og ikke 24 f.eks, så håpefulle folk som random stumbler innom skal slippe å spoile en episode de håpet å finne torrents til her inne.

12 timer er jo bare til kl 10 mandag morgen.

Lenke til kommentar

Det er 24 timer siden episoden ble ferdig. Trenger ikke spoilertags.

Det er derfor det bare er 12 timer og ikke 24 f.eks, så håpefulle folk som random stumbler innom skal slippe å spoile en episode de håpet å finne torrents til her inne.

12 timer er jo bare til kl 10 mandag morgen.

memes-i-see-the-point.jpg, men det er fortsatt en tullete regel. Vi burde ta hensyn til de som aktivt bruker tråden, og ikke noen som bare surrer rundt på forumet. Er få andre tråder som har like regler.

Lenke til kommentar

Jeg foreslår at vi endrer retningslinjene for tråden.

De fleste - men så er det mange som ikke laster ned med en gang heller...

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Noen som vet i hvilken episode de sender opp en Reliant Robin vha. raketter? Bilen er også formet som NASAs romferge.

Det er sesong 9, episode 4 :D

EDIT feil på wikipedia (rettes nå :p )

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...