Vertical^ Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 http://www.zercustoms.com/news/Top-Gear-Season-17-Info.html Troverdig vet jeg nå ikke, men. "According to various sources around the web, the 17th season of Top Gear will start on Sunday, June 12, 2011. That's less than a month away! Top Gear season 17 will air on the British BBC2, starting from 8 PM GMT." Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Selv har jeg hørt at det starter 12. Juni, noe som passer bra med tanke på at Top Gear vanligvis har vært på søndager. Det er repriser fra sesong 15. http://www.bbc.co.uk/programmes/b00syxz4 Følg med Final Gear folkens, de har stortsett alltid oppdaterte nyheter. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 BBC HD har heller ikke Top Gear på sendeplanen sin, verken på førstkommende fredag eller søndag. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Heisan, jeg tenkte jeg skulle se en kjapp top gear episode før jeg tar kvelden. Del gjerne den Top Gear episoden som dere syntest er morsomt ved form av nummer og en liten setning angående hva som skjer. Kan jo såklart ta en tilfeldig av de jeg ikke har sett, men føler for å se en ordentlig god en. Lenke til kommentar
espenae Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Heisan, jeg tenkte jeg skulle se en kjapp top gear episode før jeg tar kvelden. Del gjerne den Top Gear episoden som dere syntest er morsomt ved form av nummer og en liten setning angående hva som skjer. Kan jo såklart ta en tilfeldig av de jeg ikke har sett, men føler for å se en ordentlig god en. finnes massevis av bra spørs ka du leiter etter. men vietnam challenge er en klassiker eg har sett om og om igjen 24 timer challengen bolivia der de finner driving heaven med han duden som har eget talk show program og eier en sinnsykt mangen biler på besøk.. han har han god historie på lur alfa romeo challenge er en god en billig super bil challenge også der de lager el bilen "jeff" og der de skal lager hversin limosin en annen god en er der når de liksom har begrenset budskjett for å lage episoden.. når jermey reiser til andre siden av jordkloden for å skjekke om hanskerommet på en bil funker der og og richard kjører lexus lfa http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Top_Gear_episodes her e en liste over alle episoder.. søk inni der så finner ud riktig sesong og spisode Endret 5. juni 2011 av espenae 1 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Tusen takk, det er litt artig å sjekke ut hva andre syntes er best Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hvordan vet dere at Top Gear starter på fredag? Tror Mr.Duklain så litt feil og blandet Top Gear med Fifth Gear som sender neste episode da. wops my bad Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Heisan, jeg tenkte jeg skulle se en kjapp top gear episode før jeg tar kvelden. Del gjerne den Top Gear episoden som dere syntest er morsomt ved form av nummer og en liten setning angående hva som skjer. Kan jo såklart ta en tilfeldig av de jeg ikke har sett, men føler for å se en ordentlig god en. finnes massevis av bra spørs ka du leiter etter. men vietnam challenge er en klassiker eg har sett om og om igjen 24 timer challengen bolivia og der de skal lager hversin limosin en annen god en er der når de liksom har begrenset budskjett for å lage episoden.. når jermey reiser til andre siden av jordkloden for å skjekke om hanskerommet på en bil funker der og og richard kjører lexus lfa Disse er mine favoritter de og lilehammer episoden Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Ser ut til at gutta er tilbake den 26. juni, Finalgear. Endret 8. juni 2011 av Dandor Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ersj da hadde innstilt meg på at de skulle begynne på igjen til helga. Jaja, er nok verdt ventetiden Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Så det er altså nå på søndag de er tilbake? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Så det er altså nå på søndag de er tilbake? jepp, den herlige søndag 26 juni Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Satt å såg Clarkson kjørte Renault Twingo. Vanvittig artig episode spør du meg, og Clarkson på sitt beste xD Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Deilig! Trenger mer TopGear! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 I dag er de altså tilbake! Åh! Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Noen som har noen spoilers om hva som skjer denne sesongen? Spesielt om det som May var i Norge i våres å spilte inn..? =) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg gleder meg til rekordsettingen på Nurburgring og hva dette gjelder..! Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Noen som har noen spoilers om hva som skjer denne sesongen? Spesielt om det som May var i Norge i våres å spilte inn..? =) Han og Amy Williams skal kjøre en Mini mot en bobslede tror jeg, om natta. Det ligger en "preview" på topgear.com Endret 26. juni 2011 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå