Kjeksmestern Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Flere av publikumerne så ut som de kom rett fra trøndelag... Oh no...rett fra Trøndelag?! Helt utrulig. At folk fra Trøndelag skal kunne finne på å reise til Tigerstaden for å se på et bilshow er hårreisende. Burde kanskje vært kleskode der? Jeg og 8 andre bekjente dro fra Trondheim til oslo (i bil såklart) kun for Top Gear Live. Skulle det være så hårreisende da? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg var med å arrangere Lan for studentene på skolen (ca 60 stk) og leide bil for å kjøre tur-retur oslo, pga TG Live kostet litt mer enn jeg hadde trodd, men men. Hva gjør en ikke for TG Live Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Flere av publikumerne så ut som de kom rett fra trøndelag... Oh no...rett fra Trøndelag?! Helt utrulig. At folk fra Trøndelag skal kunne finne på å reise til Tigerstaden for å se på et bilshow er hårreisende. Burde kanskje vært kleskode der? Jeg og 8 andre bekjente dro fra Trondheim til oslo (i bil såklart) kun for Top Gear Live. Skulle det være så hårreisende da? Du får spørre fiskebollebiff om det Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Håret sto rett opp! Skinnvest og karsk Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Nå er det ikke uvanlig at race blir staget. Se på Ferrari F40 mot Porsche 959. Der "startet" ikke F40 og Porschen "stoppet" etterhvert. Regner med det var fordi eierne ikke ville ha de rævkjørt rundt Dunsfold. Har jo sett flere ganger hvordan det har gått.. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Nå kan det være lurt å ta alt fra Top Gear, og spesielt Clarkson, med en halvkilo salt. Gratulerer til de som dro på showet, ser grisemorsomt ut Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Vintur med Oz og James sendes på NRK: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/712018/ Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Er spent på hva James May skal filme i norge om 1 uke... Kris Meeke skal kappkjøre med den nye Mini WRC(vil jeg tro, og ikke S2000) mot skeleton i hunderfossen. Litt som Solberg vs bobteam sikkert. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Gah. Husker noen hvilken episode løpet i Mexico (tror det var der). Tror JC kjørte en Rover husker ikke hva de andre kjørte. Bare at på slutten så snurrer bilen til Hammond rund før de skulle kjøre ned en utrolig bratt sand-bakke-kløft.. Prøvde å google meg fram men fant ikke ut hvilken episode det var. Lenke til kommentar
master air Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Er vel Bolivia/South America Special episoden det. Det er episode 6 i sessong 14 i følge final gear. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Er vel i Bolivia specialen det? Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 /Tilbake i mine innlegg. Top Gear Vi lever i 2011 med IPB 3. Bruk favoritter. Hammond har en ny sesong med Engineering Connections for de som venter på at juni skal komme. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Tusen takk. Begynte å bli galen pga jeg ikke fant ut hvilken episode det var. Var forresten South America Special jeg var ute etter =) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Fått noen ide om når neste sesong starter? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Top Gear is currently on a break and will be back in June. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Gode greier. Begynt å se gamle episoder litt mer hyppig enn vanlig nå. Blir godt å få noe nytt snart. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) 12. juni. Kilde: autoguide Det ble trukket tilbake. Kilde: topgearmagazine.nl Endret 24. mai 2011 av Dandor Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ah ok, mangelfull kildekritikk fra meg dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå