Onyx Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Blås nå i om serien er mer scriptet og planlagt til det minste detalj. Fortsatt er det glimt av internhumoren deres og vittighetene generelt. Kanskje blir det noe diffust med «manuset foran seg», jf. script og planlegging. Under denne sesongen syns jeg at gjestene var interessante nok. Mjoda, en Boris Becker med germglish er noe kjedelig, men lo godt da han skulle si navnet til Stig: «Schtick.» Albania-episoden var top notch. Car, peach. Produksjonen holder høyt nivå, samt at testinnslagene var spennende i seg selv med herlige biler. RS5-en under skifte av gir: Jaw dropping. Nevnes bak her at James May stikker opp som favoritt blant trion: Slow er yndlingen min. Ja, Jezza vil alltid være høvdingen, men den fargerike og spesielle Slow smitter på meg - et menneske jeg fort liker og gjør meg fortrolig med. Amber Heard: «Sounds like … am … you know how to party.» Jezza: Priceless. Ellers minte siste episode meg på hvorfor kjøretur + sommer + solnedgang er så fantastisk. Inspirerer og motiverer etter å ta en kjøretur i vakre omgivelser. 6 Lenke til kommentar
Revox Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Ny Top Gear film ute! Top Gear Soul Cars 2011 Har ikke fått sett den enda så kan ikke si så mye mer. Men vet mye mer om kort tid. Edit: Ellers er det Top Gear maraton med Best of klipp på BBC Knowledge nå får de som ikke har noe bedre å gjøre. Sånn som meg. Endret 12. mars 2011 av Revox Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Kult Clarkson The Italian Job er også veldig bra... Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Virker som en DVD med masse repriser jo, typ "best of challenges".. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Til han som spurte om andre serier som var verd å se: Oz and James Drink to Britain og Oz and James's Big Wine Adventure. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Kult Clarkson The Italian Job er også veldig bra... Synd det meste av Italian Job nærmest var "reprise" av Sesong 16 Tenker på bil valget av Clarkson Den Top Gear Soul 2011 greia, det er vel ikke fra 2011?? Endret 13. mars 2011 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Gleder meg til Top gear live nå! 2 Lenke til kommentar
Revox Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Kult Clarkson The Italian Job er også veldig bra... Den Top Gear Soul 2011 greia, det er vel ikke fra 2011?? Det viste seg at dette kun var Alfa Romeo challenge fra serien og Ferrari 458 italia testen. Så med andre ord repriser Lenke til kommentar
Sink Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Sjekk ut Hammond meets Moss. Den er god, husker jeg så den for lenge siden. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Akkurat kommet hjem fra Top Gear Live, var helt rått! Flere som har vært/skal eller? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Brodern skal i morgen. Men han kom til Oslo i dag. Han og en kompis var på vei til en restaurant, og hvem andre en Top Gear gutta møtte de på. De satt på et utested og drakk alle sammen. Han fikk prata og tatt bilde med May. 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Var der i kveld, anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Samme her tok også med meg rådet til Jeremy på veien hjem Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Skulle drept for å ha vært der Hvilket råd var det han ga? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Var det ikke kjør fort på vei hjemover eller noe, husker ikke helt, er så lenge siden torsdag kveld for dere som har vært der, hva slags rundetider fikk dere, når dere deltok i racet om å kjøre rundt banen ?, vi fikk med halvfulll tribune kun elendige 1,31 min, og havnet nesten i bånn på lista Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Clarkson: "When you are going home tonight, please remember that you are on a public road. So drive fast!" Vi fikk 1.25.3, var på lag med May=) 1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Clarkson: "When you are going home tonight, please remember that you are on a public road. So drive fast!" Vi fikk 1.25.3, var på lag med May=) vi var vel 0.2 sek bak dere Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Ble helt hes jeg, var ille jevnt, Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Showet gikk over alle mine forventninger... masse eksplosjoner, fantastisk kjøring og humor! Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Besøkte kl 6-forestillingen i går. Alltid gøy med Top Gear Live selv om jeg har sett det meste før (har vært i Sydney og i Birmingham i 2009 og 2010). Synes Spektrum ble alt for lite, stuntsjåførene fikk ikke gjort noe av de mest vågale stuntene sine siden de hadde så lite område å jobbe på. Var fortsatt verdt hvert øre Dro på byen i etterkant og når jeg kom hjem til hotellet (Grand) traff jeg godeste Jeremy og James. Jeremy var omtrent like full som meg og fikk slått av en prat med begge to. Har truffet James på Eastbourne Motor Show før. Fikk snatcha et bilde med Clarkson før kona hans og James insisterte på at de burde ta kvelden siden de hadde flere show i morgen (Jeremy ville ha mer øl ) 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå