Sveern Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Han har vært med i to episoder uten hjelm faktisk http://www.youtube.com/watch?v=0Y-ba2BXCfo Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det er fordi de ikke tar alt på sparket, vettu. Litt scripting må de ha i Top Gear UK også, men ikke så til de grader som top gear US og Down Under.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Tenkte på publikumslatteren, jeg. Den høres ut som noe som er spilt fra et billig keyboard, hvor noen trykker og holder så lenge som de vil ha latter Det er forferdelig i mange serier.. Syns ikke det har vært så ille i TG, men når man hører hysterisk latter for annet hvert ord så blir det noe slitsomt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10091075 Utrolig dårlig reporter men... Sa jo ett ord i minuttet maks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Dårlig reporter var mildt sagt! Gleder meg til showet! Angrer ikke på at jeg bestilte med "Gala-Night"! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ai, Hammond har faktisk fått en liten skade som påvirker hukommelsen - Det er ikke artig, akkurat det vet jeg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det har han vel innrømmet at han har siden 2008? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ikke alle som har fått det med seg for det om, bla. meg. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Mulig jeg har det - men, med en liten skade etter krasj på sykkel så har jeg (også) problemer med hukommelse Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ikke alle som har fått det med seg for det om, bla. meg. Mulig jeg har det - men, med en liten skade etter krasj på sykkel så har jeg (også) problemer med hukommelse Sjekk ut Hammond meets Moss. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Takktakk. Når vi første er inne på det, noen andre forslag til andre serier/filmer av Hammond/Clarkson/May? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Om bil eller generelt? James: James Mays Big Ideas (3 ep), James May at the edge of space og On the moon. Richard: Invisible Worlds , Engineering Connections, Top Gear Uncovered. Jeremy: Jeremy Clarkson (95-09) James og Richard: Top Gear Apocalypse Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Hm, egentlig generelt - men kanskje spesielt om bil, ja. Igjen, takk! EDIT: Hva skal "Jeremy Clarkson (95-09)" bety? Endret 9. mars 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10091075 Utrolig dårlig reporter men... Sa jo ett ord i minuttet maks. "I made it to Oslo, drove out to the airport which is 4000 km from the center of Oslo for reasons I don't understand" - Jeremy hahaha 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 EDIT: Hva skal "Jeremy Clarkson (95-09)" bety? Jeremy's bilserie fra 1995 til 2009. MotorSport Mayhem Unleashed On Cars Apocalypse Clarkson The Most Outrageous Jeremy Clarkson Video In The World...Ever Head To Head At Full Throttle Top 100 Cars No Limits Shootout Hot Metal Heaven And Hell The Good The Bad The Ugly Supercar Showdown Thriller Duel Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Eg har eit spyrsmål. Når Jeremy tester Ferrari 458 versus Ferrari F430 i dragracer, så sier han at begge bruker launch control, og at 458 bruker 3,5 sekund til 60 mph. Greit nok, men når F430 også bruker launch control så skal den bruke like kort tid, ihvertfall ifølge WikiCars. Men når dragracet begynner så skyter 458 ifra F430 fra begynnelsen og forsvinner. Hvor er logikken i det? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Mye bedre clutchkontroll og grep i 458en. EDIT: Og 430en er godt brukt Endret 9. mars 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Takktakk. Når vi første er inne på det, noen andre forslag til andre serier/filmer av Hammond/Clarkson/May? James May's top toys! den serien koste jeg meg med Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Er det ikke James May's Toy Stories? Clarkson har i allefall mange blifilmer utenom Top Gear som nevnt lengere opp her. Hammond er jo kongen av daytime TV, men har stort sett bare sett han i drit som Brianiac, og Engeneering Connections som man kan se på NGC. Tror nok May og Clarkson her best programmer utenom Top Gear. Sjekk ut denne av Hammond. Kanskje den faller i smak Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Engineering Connections er jo bra da. James Mays Top Toys, Top Stories og James May: My Sister's Top Toys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå