Stoddart Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Gleder meg til dokumentaren/hyllesten til/om Senna! Hyllesten Jeremy hadde i sesong 15 var veldig god. Bare så synd at det ser ut som om det ikke går å få den på norske kinoer. Vi i formel-1.no gjorde et forsøk på en lukket visning i Oslo, men det ser ut til å bli vanskelig og for dyrt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Fader. Satt nettopp og tenkte på det samme selv, Stoddart. Håper den i såfall kommer ut på DVD/Blu-Ray. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Har ventet på den en god stund. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Leie av kinosal for å få en visning, pluss prisen det koster for lisensen og materialet går så vidt jeg skjønner godt over 100'000. Ettersom dette må betales fra en person sin lomme så blir det dessverre for dyrt. Ang. sensurering av klokken til Clarkson, så er dette noe som begynner å nærme seg i Norge også. Produktplassering. TV3 har et eget merke hvor å vise når merker har betalt for å være med i en serie/film. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Den type sensurering er så tragisk... Verden begynner å bli et jævla kjipt sted. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg tror det er for å skjule tidspunkt - i og med at det gjerne ville ødelagt spenningen. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Stilte meg kritisk til denne bluringen selv, men etter å ha sett klippet er det åpenbart at det er for at vi ikke skal se om han klarer det eller ikke. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Eller for å la være å vise at det er staget.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg heller mot fiskebollebiff sin teori. Men det kommer jo litt an på hvordan man ser på det. Om man leser bloggen til Top Gear så skriver en del av cameracrewet dagbøker når de er ute å filmer. Hvor de forklarer hvordan de "stager" det. Turen i seg selv er ekte, men forberedelsene for å få det til er jo staget. Typ at de regner seg frem til hvor lang tid det tar å faktisk kjøre turen og om han har sjangs. Så får heller resultatet være det det er. Husker jeg leste et blog innlegg om turen dems i Japan, når Clarkson kjører bil mens Hamster og Slow tar tog. Da hadde de beregnet at det skulle være veldig jevnt. Men ikke så jevnt at faktisk Clarkson kom noen minutter før osv. 2 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hm, interessant. (Heldigvis) ikke så staget som jeg trodde det var. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Nordpol episoden går på BBC Knowledge nå Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det på Nordpolen var utrolig bra, fint å se Clarkson og Slow som relativt gode venner på kamera Syns så synd på Cpt. Slow noen ganger. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Eskalerer seg litt etterhvert, Kakeshoma Endret 3. mars 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hehe ja, begge ble vel slitene av hver andre, men ble jo veldig hyggelig da Clarkson hadde tatt med en liten oppstiver Husker ikke heeelt hvordan episoden gikk, en stund siden. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Clarkson ødela vel skinka som May hadde tatt med seg for å feire? Lenke til kommentar
Revox Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Nordpol episoden går på BBC Knowledge nå Tittet litt på den jeg også. Men irriterer meg at BBC Knowlegde klipper alle Top Gear episodene Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det samme gjør BBC HD, ganske irriterende.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Derfor jeg laster ned med god samvittighet. 5 Lenke til kommentar
Revox Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Derfor jeg laster ned med god samvittighet. Enig Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Sitter å ser gamle episoder, og ser nå at Ben Collins har vært uten hjelm også, under Toyota Aygo-fotball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå