Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Gleder meg til dokumentaren/hyllesten til/om Senna! Hyllesten Jeremy hadde i sesong 15 var veldig god.

Bare så synd at det ser ut som om det ikke går å få den på norske kinoer. Vi i formel-1.no gjorde et forsøk på en lukket visning i Oslo, men det ser ut til å bli vanskelig og for dyrt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leie av kinosal for å få en visning, pluss prisen det koster for lisensen og materialet går så vidt jeg skjønner godt over 100'000. Ettersom dette må betales fra en person sin lomme så blir det dessverre for dyrt.

Ang. sensurering av klokken til Clarkson, så er dette noe som begynner å nærme seg i Norge også. Produktplassering. TV3 har et eget merke hvor å vise når merker har betalt for å være med i en serie/film.

Lenke til kommentar

Jeg heller mot fiskebollebiff sin teori.

Men det kommer jo litt an på hvordan man ser på det.

Om man leser bloggen til Top Gear så skriver en del av cameracrewet dagbøker når de er ute å filmer.

Hvor de forklarer hvordan de "stager" det. Turen i seg selv er ekte, men forberedelsene for å få det til er jo staget.

Typ at de regner seg frem til hvor lang tid det tar å faktisk kjøre turen og om han har sjangs.

Så får heller resultatet være det det er.

Husker jeg leste et blog innlegg om turen dems i Japan, når Clarkson kjører bil mens Hamster og Slow tar tog.

Da hadde de beregnet at det skulle være veldig jevnt. Men ikke så jevnt at faktisk Clarkson kom noen minutter før osv.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...