Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ascari-en er min favoritt av top3 bilene, lyden av den gir meg gåsehud. Tipper søndagens episode blir bra, utfordringen er: "Did the communists ever make a good car?".

 

Jeg føler en Lada-challenge på vei... :wee:

Og det hadde i grunn vært jævlig gøy med tanke på hvordan den første Lada-utfordringen var

Lenke til kommentar
Og det hadde i grunn vært jævlig gøy med tanke på hvordan den første Lada-utfordringen var

 

Den første Lada-utfordringen var epic. Jeg fikk faktisk lyst på en Lotus-ombygd Lada. :p

Jeg har sett et par blodtrimma ladaer i min tid, men den der tok kaka. Tror jeg må laste ned den episoden igjen snart :wee:

Lenke til kommentar
Og det hadde i grunn vært jævlig gøy med tanke på hvordan den første Lada-utfordringen var

 

Den første Lada-utfordringen var epic. Jeg fikk faktisk lyst på en Lotus-ombygd Lada. :p

Jeg har sett et par blodtrimma ladaer i min tid, men den der tok kaka. Tror jeg må laste ned den episoden igjen snart :wee:

What episode is that?!

Lenke til kommentar
Og det hadde i grunn vært jævlig gøy med tanke på hvordan den første Lada-utfordringen var

 

Den første Lada-utfordringen var epic. Jeg fikk faktisk lyst på en Lotus-ombygd Lada. :p

Jeg har sett et par blodtrimma ladaer i min tid, men den der tok kaka. Tror jeg må laste ned den episoden igjen snart :wee:

What episode is that?!

ses1ep8 eller noe

Lenke til kommentar

edit: Alinoe var raskere på avtrekkern :)

 

Står litt info på wiki da.

 

S04E01 - Race fra England til Monte Carlo. Hammond og May tar tog mens Clarkson kjører en DB9. Så en litt artig sekvens på slutten med en Lotus Exige på testbanen mens en AH-64 Apache skal "jakte" Clarkson.

 

S05E08 - Race til Verbier i Sveits. Nå kjører Clarkson en Ferrari 612 Scaglietti mens de andre gutta tar fly nedover. Liten test av gamle race og rallybiler mot nye produksjonsbiler. Liten race i mellom Hammond i en bobslede mot May som sitter på med Henning Solberg i en Mitsubishi Lancer Evo. Til slutt kjører Stig en runde rundt testbanen i en F1 fra Renault. Også er Eddie Izzard med som gjest!

 

S05E05 - Clarkson kjører rundt Nürburgring i en diesel Jaguar. Christian Slater er gjest. Også er det brødboksbil-racing (Kalles vel MPV men men).

 

S05E06 - En morsom challenge, hvor mye Porsche får man for under 1500£?

Endret av Dandor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...