frohmage Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Jeg synes det er interresant som regel jeg. Helt enig der. Dessverre ikke like imponert over den delen av det Australske Top Gear (som forøvrig ikke kan måle seg med BBC sin original på noen andre områder heller) Lenke til kommentar
Micern Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Australsk 60 minutes rapportasje om Top Gear: Er noen morsomme øyeblikk der, men mye kjent selvsagt. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Jeg tenkte altså på Top Gear Australia, om det var litt uklart http://www.sbs.com.au/topgear/ Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 To små ekstraklipp som ikke kom med på forrige episode: James May har det morsomt i Zonda'n og nyheter. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Men blir ganske bra den også har jeg tro på. Powerboat og Ferrari Daytona. Hmm, det sto på TopGear.com at det var nå til Søndagen, men nå er det rettet. Vanskelig å få det riktig om kilden er feil Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Ascari-en er min favoritt av top3 bilene, lyden av den gir meg gåsehud. Tipper søndagens episode blir bra, utfordringen er: "Did the communists ever make a good car?". Jeg føler en Lada-challenge på vei... Og det hadde i grunn vært jævlig gøy med tanke på hvordan den første Lada-utfordringen var Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Hehe, så på Top Gear rett før jeg hadde oppkjøring idag, og det gjorde susen Den oppskriften hjalp på meg også i dag hehe Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Og det hadde i grunn vært jævlig gøy med tanke på hvordan den første Lada-utfordringen var Den første Lada-utfordringen var epic. Jeg fikk faktisk lyst på en Lotus-ombygd Lada. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Og det hadde i grunn vært jævlig gøy med tanke på hvordan den første Lada-utfordringen var Den første Lada-utfordringen var epic. Jeg fikk faktisk lyst på en Lotus-ombygd Lada. Jeg har sett et par blodtrimma ladaer i min tid, men den der tok kaka. Tror jeg må laste ned den episoden igjen snart Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Hehe, så på Top Gear rett før jeg hadde oppkjøring idag, og det gjorde susen Den oppskriften hjalp på meg også i dag hehe Gratulerer da Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Og det hadde i grunn vært jævlig gøy med tanke på hvordan den første Lada-utfordringen var Den første Lada-utfordringen var epic. Jeg fikk faktisk lyst på en Lotus-ombygd Lada. Jeg har sett et par blodtrimma ladaer i min tid, men den der tok kaka. Tror jeg må laste ned den episoden igjen snart What episode is that?! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Og det hadde i grunn vært jævlig gøy med tanke på hvordan den første Lada-utfordringen var Den første Lada-utfordringen var epic. Jeg fikk faktisk lyst på en Lotus-ombygd Lada. Jeg har sett et par blodtrimma ladaer i min tid, men den der tok kaka. Tror jeg må laste ned den episoden igjen snart What episode is that?! ses1ep8 eller noe Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Haha, scratcha litt rundt på TVn nå og datt innom NRK2, og der vaar sannelig Captain Slow i et vinprogram. Og gjett om han drakk seg full og klagde på franskmenn og trafikken og bilene dems Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Haha, jeg ramla faktisk borti det programmet jeg også Morsom fyr, som fikk sparken fra jobben sin i 1992 MED STIL! http://en.wikipedia.org/wiki/James_May Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Haha, jeg ramla faktisk borti det programmet jeg også Morsom fyr, som fikk sparken fra jobben sin i 1992 MED STIL! http://en.wikipedia.org/wiki/James_May Har nevnt det tidligere i tråden selv. Er derfor han er en favoritt hos meg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Noen som kan tipse meg om en morsom episode mellom sesong 1-5? Eller to. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Hvis du liker race challenger så: S04E01, S05E08 Ellers så synes jeg S05E05 og E06 er ganske morsomme. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Hvis du liker race challenger så: S04E01, S05E08 Ellers så synes jeg S05E05 og E06 er ganske morsomme. Si litt hva de går ut på'a Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Selv liker jeg i den perioden: 2e1, der May blir introdusert 4e7, hammond og may kjører taxi 5e6, hvor mye porsche får du for £1500 5e8, race mellom ferrari scaglietti og jetfly til verbier 4e1, race til monte carlo mellom et TOG og en aston martin DB9 Endret 27. november 2008 av Alinoe Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) edit: Alinoe var raskere på avtrekkern Står litt info på wiki da. S04E01 - Race fra England til Monte Carlo. Hammond og May tar tog mens Clarkson kjører en DB9. Så en litt artig sekvens på slutten med en Lotus Exige på testbanen mens en AH-64 Apache skal "jakte" Clarkson. S05E08 - Race til Verbier i Sveits. Nå kjører Clarkson en Ferrari 612 Scaglietti mens de andre gutta tar fly nedover. Liten test av gamle race og rallybiler mot nye produksjonsbiler. Liten race i mellom Hammond i en bobslede mot May som sitter på med Henning Solberg i en Mitsubishi Lancer Evo. Til slutt kjører Stig en runde rundt testbanen i en F1 fra Renault. Også er Eddie Izzard med som gjest! S05E05 - Clarkson kjører rundt Nürburgring i en diesel Jaguar. Christian Slater er gjest. Også er det brødboksbil-racing (Kalles vel MPV men men). S05E06 - En morsom challenge, hvor mye Porsche får man for under 1500£? Endret 27. november 2008 av Dandor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå