magnusalex Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 "This car actually use the earth's natural resources to make the gearing sound nice. I like that!" - JC 5 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Etter den info'en Wikipedia gir meg, så ja Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Så programmet via BBCs iPlayer: XJ-en har fantastisk lyd. Nesten på høyde med 6,2-literen til AMG. Ja, det var siste episode i denne sesongen. TG er tilbake i juni. Endret 27. februar 2011 av cmptrwlt Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Noen som har den på klienten? Jeg finner den ikke Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hos meg er den i HD - nede og i orden Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Finner bare HD jeg, og jeg er så sær at jeg helst vil ha SD Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Noooo, dette er livets ende. No more Top Gear før en evighet til -.- Må si jeg lo mildtsagt svært hardt når han brukte Cruise Control i Jagen og skulle velge avstand til bilen foran Audi range haha Endret 28. februar 2011 av BMWcoupeftw 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hvorfor i huleste har de bluret klokka til Jeremy? Det har irritert meg litt, de har blurret flere frontruter osv. også i flere klipp gjennom hele sesongen. Sikkert vært andre som har kjørt. En annen ting, hvor ble det av innslaget med den gigantiske røde hummeren som mashet seg gjennom en by? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 En annen ting, hvor ble det av innslaget med den gigantiske røde hummeren som mashet seg gjennom en by? Si det, kanskje det er en del av en special episode som kommer etterhvert? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hvorfor i huleste har de bluret klokka til Jeremy? Det har irritert meg litt, de har blurret flere frontruter osv. også i flere klipp gjennom hele sesongen. Sikkert vært andre som har kjørt. At klokken blir blurret er nok fordi merket til klokka er såpass tydelig og de ikke vil reklamere for den i showet. Gleder meg til arbeidsdagen er ferdig og jeg kan komme hjem å få sett episoden fra i går Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 De har da aldri gjort det før, og "alle" vet at TopGear-gutta bruker Omega-klokker Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Ikke alle som bruker Omega-klokker. I en av special-episodene brukte Hammond en Sinn 656S tror jeg, og den var ikke blurret. Vietnam-special var det visst. Endret 28. februar 2011 av Wiciwato Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Ikke mer før i Juni Huff... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Er vel på tide å gå i dvale da. Vekk meg i juni! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Trudde ikke bbc hadde gått i sensureringsfella. Trist egentlig. Blir nok mer og mer av det her til lands hvis vi ikke gjør noe med det! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Uteksta HD versjon av siste episode? Jeg pleier jo og laste ned fra Finalgear.com, men den har plutselig fått tekst som ikke følger etter Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Uteksta HD versjon av siste episode? Jeg pleier jo og laste ned fra Finalgear.com, men den har plutselig fått tekst som ikke følger etter Bruker du VLC er det bare og skru av teksta da Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Uteksta HD versjon av siste episode? Jeg pleier jo og laste ned fra Finalgear.com, men den har plutselig fått tekst som ikke følger etter Bruker du VLC er det bare og skru av teksta da Ahh, det viste jeg ikke Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Fleste media-avspillere har vel muligheten til å slå av tekst, både MPC HC og VLC har muligheten hvertfall, som er de to mer utbredte avspillerne vil jeg tro. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hvorfor i huleste har de bluret klokka til Jeremy? Mest sannsynlig fordi stuntet er staga. De vil ikke at folk skal regne ut tida. Den lyden i Jaguaren er avhengighetsskapende. Hadde vært perfekt å hatt en Range Rover med den motoren. Nasa-bilen var også veldig interessant og May befester sin plass som min favoritt. Alt i alt en veldig bra episode og veldig bra bruk av musikk her. Sesongens beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå