Sveern Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Grei episode, ikke så fantastisk som jeg håpet, men så var forventningen rimelig høye og Ble litt for scripta imo når de kjørte rundt og satt fyr på alt... De burde hatt en vanlig plog istedenfor et V-skjær, og brukt en traktor eller lastebil, siden fart faktisk er alfa og omega når man skal brøyte snø Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Og det faktum at den klumpen var 13 tonn hjalp ikke akkurat heller. Ganske bra episode, tror oppriktig at de digger Norge. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Amanda Heard var det eneste underholdende med episoden. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Synes episoden var ganske dårlig. Og jeg fatter ikke hypen rundt norge her. Var lite til norge vi fikk se, ulikt dems andre utfordringer der de faktisk omgås rundt i byene og prater med folk. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 En av de dårligere episodene jeg har sett. Vil se flere biltester. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Uvanlig blandende reaksjoner her inne. Gleder meg til å se selv i ettermiddag. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Synes sesongen har vært for tydelig skriptet... Dessverre, selvom det ikke så ut som om James May sin tur i drømmeverden var skriptet. En av sesongens bedre episoder uansett synes nå jeg. Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Holdt på å riste av stolen av Jeremys snødybde-måling Haha ja Snakket med en venn som bor i England mens vi sâ pâ episoden, ganske sjokkerte nâr vi hörte antall kansellerte flygninger pâ Heatrow i forhold til Gardermoen ! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg er fristet til å si at dette var den beste episoden denne sesongen. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Sett 6 min, utrolig bra hittil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Kom igjen folkens. Hvis det plager dere så utrolig mye at ting er skriptet så er det vel bare å slutte å se på det? Jeg er lei av å lese side opp og side ned om hvor dårlig episodene er fordi det er for mye som er skriptet. Det er ikke konstruktivt for fem flate øre. Ja Top Gear er i stor grad skriptet, men det er det ingen som nekter for heller. Det har blitt nevnt i flere episoder i det siste at de har fått kritikk for at ting er litt for iscenesatt eller skriptet, men det spiller ingen rolle. Top Gear er for min del 70% komedie og 30% bil. Dersom dette plager dere så finn dere noe annet å se på, eller i det minste slutt å sutre her i tråden! Endret 21. februar 2011 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Episoden går nå ned i 1080i Lite spørsmål; Hvilken sesong, etter din mening, er den beste? Endret 21. februar 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Bra episode Amber Heard er mild sagt stunning... Syns sesong 1-16 er best Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Må se The Informers... 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Amanda Heard var det eneste underholdende med episoden. Var vel Amber hun het. Sikter meg innpå The Informers nå jeg. Endret 21. februar 2011 av Jefe Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Må se The Informers... Haha det tror jeg mange tenker ogsâ! Endret 21. februar 2011 av joyu24 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Smilte under hele Norge-delen, moro med et program som ikke framstiller oss slik vi egentlig er.. Holdt på å riste av stolen av Jeremys snødybde-måling haha, ja da lo jeg! jevnt over en av de bedre episodene denne sesongen. kan ikke forklare hvorfor, men den BMW'en tiltalte meg veldig! Savner episoder a la den med endurance løpet med diesel bmw! Altså at de faktisk presterer noe, og ikke BARE tøyser. Var dog ganske morsomt det med skurtreskeren! De kom seg jo faktisk over den fjellovergangen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Liten spoiler for neste ukes episode. (Hvilke biler som blir kjørt bl.a) Jeremy Races the Jaguar XJ against a much bigger and Powerful Car • Richard Drives his dream boyhood cars the Porsche 959 and the Ferrari F40 • James is in America to drive NASA's latest Space Exploration Vehicle Sistnevnte bilen som Richard skal kjøre. Oh my god! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Virker veldig lovende, spesielt bilene som Hammond skal teste. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 I am the god of hellfire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå