Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Grei episode, ikke så fantastisk som jeg håpet, men så var forventningen rimelig høye og :p Ble litt for scripta imo når de kjørte rundt og satt fyr på alt...

De burde hatt en vanlig plog istedenfor et V-skjær, og brukt en traktor eller lastebil, siden fart faktisk er alfa og omega når man skal brøyte snø :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

Kom igjen folkens. Hvis det plager dere så utrolig mye at ting er skriptet så er det vel bare å slutte å se på det? Jeg er lei av å lese side opp og side ned om hvor dårlig episodene er fordi det er for mye som er skriptet. Det er ikke konstruktivt for fem flate øre.

Ja Top Gear er i stor grad skriptet, men det er det ingen som nekter for heller. Det har blitt nevnt i flere episoder i det siste at de har fått kritikk for at ting er litt for iscenesatt eller skriptet, men det spiller ingen rolle. Top Gear er for min del 70% komedie og 30% bil. Dersom dette plager dere så finn dere noe annet å se på, eller i det minste slutt å sutre her i tråden!

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Smilte under hele Norge-delen, moro med et program som ikke framstiller oss slik vi egentlig er.. :p

Holdt på å riste av stolen av Jeremys snødybde-måling :p

haha, ja da lo jeg! jevnt over en av de bedre episodene denne sesongen. kan ikke forklare hvorfor, men den BMW'en tiltalte meg veldig!

Savner episoder a la den med endurance løpet med diesel bmw! Altså at de faktisk presterer noe, og ikke BARE tøyser. Var dog ganske morsomt det med skurtreskeren! De kom seg jo faktisk over den fjellovergangen.

Lenke til kommentar

Liten spoiler for neste ukes episode. (Hvilke biler som blir kjørt bl.a)

Jeremy Races the Jaguar XJ against a much bigger and Powerful Car • Richard Drives his dream boyhood cars the Porsche 959 and the Ferrari F40 • James is in America to drive NASA's latest Space Exploration Vehicle

Sistnevnte bilen som Richard skal kjøre. Oh my god! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...