Sink Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 "Oz and James's Big Wine Adventure" er veldig bra. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeremy Clarkson MotorSport Mayhem fra 1995 Fikk et lite sjokk da jeg så det for første gang, for en programlederstil det var på den tiden. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Er vel tre sesonger med Oz and James, i Frankriket, California og øl-tur i England. De ligger forøverig på NRK nett-tv=) Har sett mye av det Jeremy har gjort også, og endel av det Richard har gjort, bla Engineering Connections på National Geographic Channel, som jeg syntes er gankse underholdene. Han kommenterer også den engelske versjonen av Wipeout som går på tvnorge fortiden=) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 http://www.nrk.no/kultur-og-underholdning/1.7492810 Arrg! For en gjeng med småunger. Hundrevis av fornærmede meksikanere kontaktet spanskspråklige BBC Mundo for å klage på programmet, mens enda flere uttrykte sine sårede følelser i meksikanske aviser. Pfft. Har aldri klaget på et TV-program, syns det er utrolig morsomt at noen faktisk tar seg personlig nær av ting som blir sagt på TV. Er jo ikke værre enn å bytte kanal. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 http://www.nrk.no/kultur-og-underholdning/1.7492810 Arrg! For en gjeng med småunger. Hundrevis av fornærmede meksikanere kontaktet spanskspråklige BBC Mundo for å klage på programmet, mens enda flere uttrykte sine sårede følelser i meksikanske aviser. Pfft. Har aldri klaget på et TV-program, syns det er utrolig morsomt at noen faktisk tar seg personlig nær av ting som blir sagt på TV. Er jo ikke værre enn å bytte kanal. Haha bare visste at det der ville komme. De tok den ganske langt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ingen piratprat i dag? Neinei, får se Top Gear alene jeg da… Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Im waiting, men tar det i morra tidlig istedet Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Blir Super Bowl på meg i dag, så Top Gear episoden får vente til i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Noen som har lyst på skinke nå? (Hvis dere ikke har sett episoden enda skjønner dere nok ikke hva jeg mener ) Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Enda ikke fått tak i episoden.. :x Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Er det standard eller 720p rip du ikke har fått tak i? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Standard (HDTV) er å finne. Men tror ikke 720p er ute ennå. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg har fått tak i 1080i, men den går jævlig tregt. Laster også ned en Standard (i håp om å få den raskere), men den tar også godt med tid.. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Skrev de nettopp ut James May av serien?! Edit: Når jeg tenker over det, var han jo med å spillte inn episoden her i norge, så da får vi nok se han igjen. Edit: Mine tanker etter dagens episode hvis noen var frista til å trykke. Endret 6. februar 2011 av Sink Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det ligger i en skjul-boks, tenk litt selv da Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 oh no you didnt, marker at det er spoiler litt tydeligere.. Fornøyd? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det ligger i en skjul-boks, tenk litt selv da Hehe, å tenke er åpenbart ikke helt min greie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Skrev de nettopp ut James May av serien?! Edit: Mine tanker etter dagens episode hvis noen var frista til å trykke. Hmm, så det akkurat nå selv, men det ville jo vært sykt teit om det er slik. Virka mer som Top Gear-humoren for meg. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Uansett hva det var; FANTASTISK episode! Jeg lo og lo og lo, humret litt, og lo litt mer! Håper de neste episodene blir slik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå