Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk litt lei, med unntak av 599GTO, da jeg har sett duellen tidligere hos Top Gear Australia, og helt ærlig; likte ikke den veeeldig godt. Boris spolte jeg glatt over!

 

Ellers enig i at Bitraten er gått drastisk ned, derfor laster jeg bare ned HDTV-rip, da forskjellen ikke er stor når jeg har en god tv som gir gode farger uansett ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Bare jeg som er lei av at alt er så vannvittig "scripted"? Før så utførte de faktiske utfordninger, men nå skal de bare være "morrogutter", og det er så grusomt forutsigbart hver enaste episode!

 

Nei du er ikke den eneste. Alle vitsene er så tillagde og oppsatte at det er latterlig. Humoren virket så utrolig mye bedre før når ikke alt virker så falsk og tillaget. Med unntak av James May da, som jeg mener er den kuleste og morsomte av gjengen :)

Lenke til kommentar

Er enig der, like May best av gjengen. Han virker som den med mest personlighet, mens de andre har blitt til "figurer".

Enig, syntes han var den kjipeste da jeg begynte å se på Top Gear for mange år siden, men nå synes jeg han er den overlegent beste av de. Jeg er forøvrig enig i at showet føles mer tilgjort nå enn det gjorde før.

 

Det som er irriterende er at det ekstra fokuset på humor og tull har gjort programmet mindre morsomt. Selv for meg som ikke egentlig er interessert i biler. Før virket det som at humoren kom mer naturlig, mens de nå anstrenger seg for å være morsomme hele tiden, hvilket er svært lite morsomt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror de fleste faste her inne i tråden er godt bevandret i de forskjellige andre seriene og filmene til alle de tre Top Gear folka :)

 

Har litt vanskelig for å lese det som stod i den linken at May er så veldig kritiske egentlig, mer at han fleiper med sin egen sans for det han kaller nerdeting.

Synes Top Gear har sine faser hvor det er fokus på forskjellige ting, og nå virker det som de prøver å skulle være litt mer fokusert på biltester og studiohumor, mens de tidligere fokuserte veldig på diverse challenges f.eks.

Av 350 millioner seere er det nok mange ønsker de skal prøve å tilfredstille og ikke alt faller i smak hos alle.

Savner litt disse challengene og synes humoren i disse var ofte bedre enn det de har i dag, men ser også at de nærmest gjorde så mange at litt av spenningen og gode reisemål ble mindre.

Så synes det er en ganske naturlig retning de har tatt nå, om enn kanskje ikke like morsomt hele tiden.

Sett opp mot det meste andre vi får servert på tven er fortsatt Top Gear i min bok overlegen underholdning, så jeg orker ikke bruke mange kalorier på å irritere meg over at det kanskje var bittelitt artigere humor før.

Endret av archongamer
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg vet at dette er en top gear side, men passer nok kansje ;) James may har mange andre kule serier :) James may toy story, James goes to space(eller noe sånn), james may's 20th century. james may's man lab ;) mange timer med god seing!

 

Har noen en komplett liste av hva han har gjort, ikke vært med på (aka late night shows osv) står mye på IMDB men er litt vanskelig å skille ting.

De jeg har funnet er:

*James at the edge of space

*james may goes to the moon

*james may's man lab

*james may's 20th century

*james may's big ideas

*james may: my sisters' top toys

*james may's top toys

*james may's toy stories

 

Lenke til kommentar

Ser ut til å ha det meste der, men du mangler "Oz and James's Big Wine Adventure"/"Oz and James Drink to Britain". Wikipedia er veldig fin til å lete opp serier og slikt :yes:

Jeg har sett det meste til James May og Jeremy Clarkson, men ikke sett så mye av seriene til Hammond. Noen som vet om det er noe bra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...