Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eric Bana har jeg sansen for, anbefaler "Love The Beast" (Bilfilm som han forteller om i intervjuet). Synd han kjørte på en våt dag, da han er en dyktig sjåfør.

Andre jeg like var, Michael Gambon som nevnt, Boris Johnson og Harry Enfield, de jeg kommer på i farten iallefall. Tom Cruise og Cameron Diaz var også bra, selv om det ble kanskje litt vel "mye"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

helt enig med -Léon-, både Tom Cruise og Cameron Diaz var typisk amerikanske - falske og grunne. :)

Mye bedre med Eric Bana for eks, litt mindre pisspreik og mer motorprat. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Top Gear 16x02 720p HDTV

Added in TV :: Episodes HD on 2011-01-30 22:27:24

Må legge til at BBC-HD har tapt seg stort i det siste. Bitraten på sendingene er gått drastisk ned, og kvaliteten på episodene er merkbart dårligere. Kvaliteten er på grensen til begredelig. ~6Mbps er altfor lite! Med så lav datamengde, er 1080 sendingene bare marginalt bedre enn 720p, som lider smertelig av kompresjon. Tidligere sesonger var episodene sendt med opptil over det dobbelte, så hva i alle dager er det de driver med ??

Og jeg er ikke bare opptatt av tall for de som måtte lure, bare å ta en titt på "Polar special" med overlegen kvalitet (~15-16Mbps avg.), til og meg bedre lydpor en blu-ray utgivelsen.

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

jeg pleier å følge med på finalgear.com for episoder :D tror det er de som er først ute med de nyeste episodene. de har i hvert fall countdown på Top Gear, Fift Gear, Top Gear Australia og Top Gear US.

De teller ned til hver episode, og sier at episoden er på lufta når den er det, og hvor lenge det er siden den ble ferdig til slutt :)

Lenke til kommentar

@Borbra: Tror jeg ville tatt en titt på forumets retningslinjer og endret innlegget. :)

Vet at det ikke er lov å linke til torrent osv. men Finalgear i seg selv har ingen torrenter.

Som de selv sier:

We here at FinalGear.com strive to keep you up to date on everything Top Gear and Fifth Gear related. We are the number one resource on the web for the shows and feature news, video clips, links to BitTorrent files for full episodes, and much more. We also have the largest and most comprehensive forums dedicated to Top Gear and Fifth Gear which are read by the producers and presenters of the shows.

Så det er mye mer enn bare info om nyeste episoder :)

MEN med det sakt så har jeg ikke noe i mot hvis en moderator føler jeg har tråkket over grensen og redigerer innlegget mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...