NotoriousBIB Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Er litt forvirra, så innlegg ovenfor men skjønte ikke noe xD Er det episode 1 eller 2 i sesong 16? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Er vel egentlig episode 2, men mange teller ikke den Jule spesialen som en ekte episode...så da blir den Episode 1. Endret 24. januar 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Du vil nok få forskjellige svar. Noen mener at spesialene i jula var siste episode i sesong 15 og første i sesong 16. Andre,- som meg, vil regne første spesialen som siste episode i sesong 15. Siste spesialen som episode 00. Altså,- dette er den første av 6 (eller 7?) vanlige Top Gear episoder. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Uansett så er dette episode 1. Hørt rykter om at neste episode allerede har blitt vist i australia. UK vs Aus episode. Noen som kan bekrefte det? Edit: Er "gammel" episode ja. "Top Gear Australia: The Ashes Special" Endret 24. januar 2011 av Veritas_ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Synes episoden var helt ok. Underholdende men har sett andre episoder som jeg likte bedre, var ikke noe begeistret over han de hadde på besøk. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Grei start på sesongen, med mer bilinformasjon enn bare tull og skøyestreker av gutta. Han som var på besøk har jeg likt av det jeg har sett av han gjøre stand up, men i går pratet han om mulig enda mer grøtete liverpool dialekt enn han vanligvis gjør, så jeg hadde problemer med å få med meg hva han sa. God runde da, det skal ha ha.Synes ikke Top Gear Australia var så ille jeg, så blir artig å se neste episode med gutta sammen Endret 24. januar 2011 av archongamer 1 Lenke til kommentar
Asken Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Uansett så er dette episode 1. Hørt rykter om at neste episode allerede har blitt vist i australia. UK vs Aus episode. Noen som kan bekrefte det? Edit: Er "gammel" episode ja. "Top Gear Australia: The Ashes Special" De viser det fra den britiske siden, så det eneste som blir felles er vell begynnelsen når de møtes og slutten når de utfordrer hverandre. Lenke til kommentar
Slowpoke Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Mays review av Atom V8 var meget bra. Langt over forventningene! Måten han snakket på var liksom litt. annerledes, litt mer seriøst. Ikke ofte vi ser den versjonen av Mr. May Lenke til kommentar
trra Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Likte denne episoden, herlig å se tester av bil og ikke alt for mye annet tullball. Må bytte Octavian med en Yeti nå Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Meget bra episode spør du meg! Genial test av Yetien, gjesten var slitsom though. Flott at programmet er blitt hakket mer seriøst, uten å miste noe av sjarmen Lenke til kommentar
Slowpoke Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg likte gjesten , nå har jeg en ting for britiske aksenter da Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Uansett så er dette episode 1. Hørt rykter om at neste episode allerede har blitt vist i australia. UK vs Aus episode. Noen som kan bekrefte det? Edit: Er "gammel" episode ja. "Top Gear Australia: The Ashes Special" De viser det fra den britiske siden, så det eneste som blir felles er vell begynnelsen når de møtes og slutten når de utfordrer hverandre. Så nettopp den episoden. Ser for meg at de bytter ut rundreisen til australiafolka med noe nyheter o.l. ja. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Synes å ha hørt at TG australia ble avlyst, så fikk den grønntlys igjen, bare for å bli avlyst igjen etter et par episoder. 1 Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hele delen med gjesten spolte jeg forbi Lenke til kommentar
Revox Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Hele delen med gjesten spolte jeg forbi Jeg ser det når jeg ser en ny episode i "tilfelle" men det er uhyre sjeldent jeg gidder å se gjesteinnslaget når jeg ser på eldre episoder. Eneste er Gambon og Mcintyre da de er noen artige typer! Endret 25. januar 2011 av Revox Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Digga gjesten jeg. Alltid likt John Bishop. Gjennomgående god episode, helt syk kjøring av John. Knusa Cruise. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Spoler alltid forbi gjestene. Ser kun når gjestene kjører og hvilken tid de får. Samt evt bloopers. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ser alltid gjeste-delen jeg. Synes det er et fint avbrekk fra alt tull og tøys de finner på. Og så klarer jo Jeremy stort sett alltid å komme med morsomheter under intervjuet Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hele delen med gjesten spolte jeg forbi Jeg ser det når jeg ser en ny episode i "tilfelle" men det er uhyre sjeldent jeg gidder å se gjesteinnslaget når jeg ser på eldre episoder. Eneste er Gambon og Mcintyre da de er noen artige typer! Samme her, ser de på nye episoder, men ukens gjest var jo utrolig irriterende... Enkelte gjester er artige som du sier Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) #1 Chris Evans(Likte han best) - Fun fun ! #2 Eric Bana - Kjekt å se han 'live' og virket som en veldig down-to-earth fyr. #3 Alistair Campbell - Hahaha, elsket det 'intervjuet' av han #4 Kristin Scott Thomas - Likte episoden pga James og Richard mobbet Jeremy så mye angående hu skulle komme på besøk ^^ Endret 26. januar 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå