L4r5 Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Okay. Den tror jeg faktisk jeg har gått glipp av. Kan ikke huske den nemlig. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Get it, get it now! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Får gjøre det hehe. En annen klassiker er den episoden hvor de lager "romferge" Lo så jeg skreik! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Den der med 24 timersracet var veldig bra. Morsom og spennende. En av de beste episodene. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Får gjøre det hehe. En annen klassiker er den episoden hvor de lager "romferge" Lo så jeg skreik! Haha, ja! Det var så fantastisk! Jeg var HELT sikker på at det skulle gå da de fikk liftoff og de første boosterne separerte! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 Denne er veldig kjekk for å finne ut om man har mistet noen episoder. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 Takk for den Stiggy. Noen som husker da gjengen vår kjørte får å finne verdens beste vei? De var i Italia osv. Kjempeepisode. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 Mye fine scener der, ja. Men jeg kommer aldri til å glemme en turen de hadde med Ford GT, Pagani Zonda og F430. Lo så jeg grein når Hammond satte seg fast med Zondaen på vei ut av parkeringshuset i Paris. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 Første episoden i 10'a ja. En av mine favorittepisoder faktisk. Nydelig filmet når de kjører rundt på Stelviopasset. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Episode 1, Sesong 10 er den der de skulle finne "The greatest road ever" - fantastisk bra episode. Episoden med Ferrari F430-en, Pagani Zonda S og Ford GT er Sesong 7, Episode 3. Endret 25. november 2008 av The Stig Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 fin tråd! Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 Hvilken episode tar de den nåværende banerekorden? den som er over koenigseggen altså. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 Gumpert Apollo, som leder, er i sesong 11 ep 6. Ascari A10, som også er over Koenigseggen, er i sesong 10 episode 9. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Ascari-en er min favoritt av top3 bilene, lyden av den gir meg gåsehud. Tipper søndagens episode blir bra, utfordringen er: "Did the communists ever make a good car?". Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Ascari-en er min favoritt av top3 bilene, lyden av den gir meg gåsehud. Tipper søndagens episode blir bra, utfordringen er: "Did the communists ever make a good car?". Jeg føler en Lada-challenge på vei... Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Ascari-en er min favoritt av top3 bilene, lyden av den gir meg gåsehud. Tipper søndagens episode blir bra, utfordringen er: "Did the communists ever make a good car?". Nå, ikke for å være perfeksjonist, men Powerboat VS Ferrari Daytona • Find the best bus for British city streets. kommer da til søndag? For den du nevnte kommer om en uke til right? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Du har helt rett, Phinex. Communist challenge kommer ikke før om to uker. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Men blir ganske bra den også har jeg tro på. Powerboat og Ferrari Daytona. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Oh. Gleder meg til Vietnam-challengen. Blir nok mye tull i den episoden, tror jeg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Den blir veldig bra tror jeg. Sitter akkurat nå å har prøve i Engelsk skriftlig. Tok topicen i storyen min fra Top Gear og USA. Der er selvfølgelig May, Clarkson og Hammond med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå