trra Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Nei, sesongen starter 23 januar. Endret 2. januar 2011 av trra Lenke til kommentar
espenae Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Nei, sesongen starter 23 januar. åååå eg som hadde gledet meg Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Ja, alt for lenge å vente Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Uææææ! Så nettopp litt at TG Australia, my eyes! My eyes!!! Håper Clarkson, May og Hammond aldri blir gamle, neste gruppe programledere kan jo bli alt mellom himmel og jord tydeligvis :S 2 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ja, det er litt tragisk. US er en bedre kandidat enn AU iallefall, selv om det oser "leser fra manus" av det meste de sier.. Men når alt annet er dritt og man ikke har noe annet og gjøre fungerer Australia-versjonen fint også. Men UK er milevis forran de fleste. Så Irak-episoden for litt siden. Trodde Cpt. Slow døde når han braste i bakken... Så temmelig jævlig ut, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg lo! I det øyeblikket minnet han meg om en sandsekk. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Han ble jo slått rett i svime. Men ja, litt morsomt var det i etterkant når man så det gikk noenlunde greit med han. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Huff... http://www.youtube.com/watch?v=OBMIoVg8U-k&feature=related Måtte le litt av kommentarene under (inne på youtube) :!: For å ikke "ødelegge" resten av livet deres (og mitt) http://www.youtube.com/watch?v=y3qvHJBMHK8&feature=related Endret 4. januar 2011 av Tord93 Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ser ut som jeg klarer å komme meg inn på Top Gear Live gjennom jobb Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nå kommer «Top Gear» på norsk - Vi er meget glade for å kunne jobbe sammen med utgiverne av Vi Menn, Norges største ukeblad for menn, og med det kunne bringe det verdensberømte innholdet i Top Gear Magazine ut til den norske Top Gear-fansen. Vi håper også at denne nye utgivermodellen vil være av interesse for magasinutgivere andre steder i verden, sier sjef for lisensiering og syndikering i BBC Magazines, Joanna Marshall. Halvparten av innholdet i Vi Menn Bil Top Gear kommer til å bestå av de grundige biltestene og forbrukerstoffet Vi Menn Bil er kjent for, og den andre halvparten av «bil-galskap» og superbiler presentert av Jeremy Clarkson og hans team. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Tank gådd det bare var et blad... 6 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det beste med TG AU er hvor vanvittig ræva smak de har. Så en episode hvor de testet et par "skur-bygde" lettvektere. Den ene så ut som en sko, den andre som en barnetegning av en Lotus 7. Beyewtiful, mate. Jaja, det var ikke overdreven stil og teft som fikk dem deportert i sin tid .. Lenke til kommentar
Asken Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Bare 3 dager igjen nå! Endret 20. januar 2011 av Ashen Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Top Gear gutta er i Norge å måker snø med ombygd skurtresker:D http://www.dagbladet.no/2011/01/22/tema/motor/klikk/top_gear/bil/15161986/ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Haha! Utrolig bra! På TV i februar, dette blir gøy Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Top Gear gutta er i Norge å måker snø med ombygd skurtresker:D http://www.dagbladet.no/2011/01/22/tema/motor/klikk/top_gear/bil/15161986/ Haha, Jeremy i bakgrunnen av bildet der! Lurer på om han ble litt fornærmet. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 I morgen er det sesongstart! Jammen bra jeg har "abonnement på de rette BBC-kanalene" slik at jeg kan følge med Lenke til kommentar
Asken Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) skulle ønske det ble vist på BBC Entertainment. En eller to episoder av EastEnders mot Top Gear er vell ikke for mye å be om? Endret 22. januar 2011 av Ashen 1 Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 I morgen er det sesongstart! Jammen bra jeg har "abonnement på de rette BBC-kanalene" slik at jeg kan følge med WHERE DID YOU GET THAT?!? Lenke til kommentar
Asken Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Sannsynligvis BBC HD Du får det gjennom GET, Canal digital og muligens viasat og andre kabeltv selskap som går gjennom viasat / canal digital. Endret 22. januar 2011 av Ashen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå