archongamer Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Hahaha, fy faen altså hvor lite muslimene tåler sammenlignet med andre religioner. Det er ikke så lenge siden Life of Brian var forbudt i Norge... De kristne i norge har kommet et stykke på de 30 årene som har gått siden da, og det ville aldri blitt ramaskrik om noen kødda med hverken jesus eller plaggene de kristne setter høyt i daq. Så pr.idag er islam den relgionen som tåler minst med god margin, og det er kanskje på tide at de innser at ikke alle bryr seg om deres regler og lover for hva som er lov i deres religion. Endret 28. desember 2010 av archongamer 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Husk at dette ikke er Religions-delen av forumet Forøvrig ofret jeg ikke antrekket en tanke, trodde det var en kjortel... 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Har vært litt treg med å få sett alle spesialene. Så fikk sett den siste jeg manglet, nemlig Bolivia spesialen. Morsom episode. Kanskje ikke den beste, men den var god, og litt nervepirrende til tider. Elsker å se når May blir sinna på Clarkson Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=F74n25X-7FE Lenke til kommentar
Revox Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Som alltid storkoste jeg meg igjennom denne special episoden som med alle de andre. Det eneste som plager meg er at etter en stund uti må jeg ofte sjekke hvor lenge det er igjen for jeg vil ikke at den skal slutte Produksjonskvaliteten er også så vanvittig bra. Endret 28. desember 2010 av Revox 4 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Det eneste som plager meg er at etter en stund uti må jeg ofte sjekke hvor lenge det er igjen for jeg vil ikke at den skal slutte Haha, er ikke bare jeg som gjør det altså. 2 Lenke til kommentar
Revox Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Edit : fjernet den første da den siste filmen innholder det samme som den første som ikke funket så bra Om alle har sett disse og jeg kaster bort tida mi så si gjerne ifra. http://www.youtube.com/watch?v=o6kOiuJY3GI Endret 28. desember 2010 av Revox 4 Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg har ikke sett disse før, og herlig å se Keep em' coming! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Noe av det beste med episoden var produksjonen og filmingen. Det var helt rått. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Edit : fjernet den første da den siste filmen innholder det samme som den første som ikke funket så bra Om alle har sett disse og jeg kaster bort tida mi så si gjerne ifra. Mener det er fra "Revved Up" dvd'en... Veldig morro, verdt å se igjen Edit: Var visst bare de første minuttene som var derfra, var jo mye mer i denne. Endret 29. desember 2010 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
Revox Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Clarkson in iraq hvor han gir et litt annet innblikk i hvordan det er der iforhold til søndagens special. http://www.youtube.com/watch?v=KQo7sSW06OY Endret 29. desember 2010 av Revox 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Skrapte sammen noen raske screenshots av forsjellen mellom sendingene på julespesial episoden fra BBC-HD, for de som måtte være interessert: SD, 720p og 1080i 720p var overraskende dårlig selv om den skinner i gull sett i forhold til non-HD Endret 1. januar 2011 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg sverger til 720p så lenge det er mulig når det kommer til kvalitetserier. Synes også 720p er bedre når det kommer til sport/serier hvor det er mye bevegelser. 1080i har en lei tendens til å bli litt kornete og henger ikke helt med. Så er jo også filene betraktelig større også. Takk for SS'ene, det er kult med folk som er litt interessert i kvalitet, og ikke bare tar til takke med SD fordi de "ser knapt forskjell". Ja, det finnes en del av de utrolig nok. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Må si at jeg sverger til 720p på spesial episodene, det er ett MUST på vanlige episoder så prøver jeg å se de i 720p men av og til har jeg ikke tålmodighet og ser den bare i vanlig SD Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg gleder meg virkelig til mer TG S16! Og jeg gleder meg til Roadshow'et Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 720p på alt for meg. Er så forferdelig å blåse opp SD over en 24" skjerm. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) 720p på alt for meg. Er så forferdelig å blåse opp SD over en 24" skjerm. Hva med å blåse de opp på en 50" skjerm ? SD gjør vondt i øynene og innerst i sjela. Jeg velger stort sett alltid 1080i, da jeg synes det mangler litt for mye detaljer i 720 utgivelsene (de er komprimert litt for mye), men HD er uansett et must ja Endret 2. januar 2011 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg gleder meg virkelig til mer TG S16! Og jeg gleder meg til Roadshow'et Jeg gleder meg til TG S16 og TG11 og seff roadshowet i mars :D Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg må ærlig talt si at jeg gir beng i SD, 720 eller 1080! Jeg tar det jeg får først, ferdig med det! 3 Lenke til kommentar
espenae Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 kommer det ikkje ut en episode i dag eller ? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå