Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Hahaha, fy faen altså hvor lite muslimene tåler sammenlignet med andre religioner.

Det er ikke så lenge siden Life of Brian var forbudt i Norge...

De kristne i norge har kommet et stykke på de 30 årene som har gått siden da, og det ville aldri blitt ramaskrik om noen kødda med hverken jesus eller plaggene de kristne setter høyt i daq.

Så pr.idag er islam den relgionen som tåler minst med god margin, og det er kanskje på tide at de innser at ikke alle bryr seg om deres regler og lover for hva som er lov i deres religion.

Endret av archongamer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som alltid storkoste jeg meg igjennom denne special episoden som med alle de andre.

Det eneste som plager meg er at etter en stund uti må jeg ofte sjekke hvor lenge det er igjen for jeg vil ikke at den skal slutte :(

Produksjonskvaliteten er også så vanvittig bra.

Endret av Revox
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Edit : fjernet den første da den siste filmen innholder det samme som den første som ikke funket så bra ;)

Om alle har sett disse og jeg kaster bort tida mi så si gjerne ifra.

Mener det er fra "Revved Up" dvd'en... Veldig morro, verdt å se igjen :thumbup:

Edit: Var visst bare de første minuttene som var derfra, var jo mye mer i denne.

Endret av Petter (chaos)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Skrapte sammen noen raske screenshots av forsjellen mellom sendingene på julespesial episoden fra BBC-HD, for de som måtte være interessert:

SD, 720p og 1080i

720p var overraskende dårlig selv om den skinner i gull sett i forhold til non-HD :)

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Jeg sverger til 720p så lenge det er mulig når det kommer til kvalitetserier. Synes også 720p er bedre når det kommer til sport/serier hvor det er mye bevegelser. 1080i har en lei tendens til å bli litt kornete og henger ikke helt med. Så er jo også filene betraktelig større også.

Takk for SS'ene, det er kult med folk som er litt interessert i kvalitet, og ikke bare tar til takke med SD fordi de "ser knapt forskjell". Ja, det finnes en del av de utrolig nok.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

720p på alt for meg. Er så forferdelig å blåse opp SD over en 24" skjerm.

Hva med å blåse de opp på en 50" skjerm ? ;)

SD gjør vondt i øynene og innerst i sjela. Jeg velger stort sett alltid 1080i, da jeg synes det mangler litt for mye detaljer i 720 utgivelsene (de er komprimert litt for mye), men HD er uansett et must ja :)

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...