Kakeshoma Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Baby Stig Bra episode, men de andre spesialene har nok vært bedre. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Faktisk uenig med flere her. Synes den var meget bra. Litt annerledes enn tidligere specials og ikke så mye fokus på kødding (kanskje May som fikk velge challenge og destinasjon i år?), selv om Genesis episoden med Hammonds stereo var artig. Er jo grenser for ting de kan finne på i Midtøsten. Slikt kødd med rednecks som de hadde i USA tror jeg neppe hadde gått så bra der nede. Naturen var forøvrig fantastisk, og kamerateamet gutta har er utter class. Flyscenen i begynnelsen var utmerket på alle måter. Håper de aldri slutter med disse episodene for det er helt klart det beste. Baby Stig kom overraskende på meg, og en bra måte å starte sesong 16 på. 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg synes også at S16 begynner knallbra! Utrolig kult med Baby Stig, og det Jefe sier om kameracrew er jeg 100% enig i! Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg er nok blant de som likte episoden. Syntes "kjemien" mellom karene holdt underholdningsverdien oppe hele veien. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Dessuten er det deilig å se en special som ikke er helt "over the top" også Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg likte å se en episode hvor May ikke ble utsatt for konstant tortur av de to andre Alle 3 fant tonen i hverandres selskap. Ting bare fungerte. Fint visuelt og mye morsomheter. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg likte å se en episode hvor May ikke ble utsatt for konstant tortur av de to andre Jepp, denne gangen var det bare en smell,- som forøvrig fikk meg til å måtte gå å spy. Vært med på det samme, bare værre selv. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Synes det var en god episode. Filmingen er jo bare helt rå. Kamerateamet er rett og slett i verdensklasse. Kjemien blant gutta var god. Problemer møter de jo alltid på, men de kommer seg videre. Og at vi skulle få se The Baby Stig på slutten kom utrolig overraskende på meg. Gleder meg til sesong 16! Dessverre så ble jeg rimelig satt ut da May fikk seg en smell så det sang. Du kunne virkelig se at han hadde det vondt. Fikk litt medfølelse for han igjennom resten av episoden Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Likte episoden i likhet med de fleste andre her. Lo godt når Clarkson dro fram en DS istedenfor myrra Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 haha! Dette måtte jo komme: http://www.dagbladet.no/2010/12/28/nyheter/bbc/top_gear/jeremy_clarkson/14868133/ Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 haha! Dette måtte jo komme: http://www.dagbladet.no/2010/12/28/nyheter/bbc/top_gear/jeremy_clarkson/14868133/ Hahaha! Fælt til hårsåre enkelte er. Etter min mening er dette bare uskyldig moro Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 haha! Dette måtte jo komme: http://www.dagbladet.no/2010/12/28/nyheter/bbc/top_gear/jeremy_clarkson/14868133/ Ser man det ja, skjønner virkelig ikke at folk kan henge seg opp i noe slikt. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Bombe at muslimene skulle gå i taket for det der. De vil nok aldri innse at vi ellers i verden ikke bryr oss blanke om de mener at deres relgion er så hellig at den ikke kan fleipes med. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 hahaha, det måtte komme! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hahaha, fy faen altså hvor lite muslimene tåler sammenlignet med andre religioner. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Fy faen de folka provoserer meg! De eier fanken ikke humor. Nå håper jeg på noen skikkelige kommentarer fra Clarkson i nest episode... Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Bruk av niqab er en eldgammel kulturell tradisjon og hadde egentlig ikke noe å gjøre med islam. I dag er selvfølgelig bruken sterkt knyttet til religionen. Tøft gjort av Clarkson & co å gjøre dette i et muslimsk land. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Fatter ikke hva folk klager over. Men folk er og forblir rare. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Tipper de stiller opp som munker i neste program.. de jævlene. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hahaha, fy faen altså hvor lite muslimene tåler sammenlignet med andre religioner. Det er ikke så lenge siden Life of Brian var forbudt i Norge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå