Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faktisk uenig med flere her. Synes den var meget bra. Litt annerledes enn tidligere specials og ikke så mye fokus på kødding (kanskje May som fikk velge challenge og destinasjon i år?), selv om Genesis episoden med Hammonds stereo var artig. Er jo grenser for ting de kan finne på i Midtøsten. Slikt kødd med rednecks som de hadde i USA tror jeg neppe hadde gått så bra der nede. Naturen var forøvrig fantastisk, og kamerateamet gutta har er utter class. Flyscenen i begynnelsen var utmerket på alle måter. Håper de aldri slutter med disse episodene for det er helt klart det beste. Baby Stig kom overraskende på meg, og en bra måte å starte sesong 16 på.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Synes det var en god episode. Filmingen er jo bare helt rå. Kamerateamet er rett og slett i verdensklasse.

Kjemien blant gutta var god. Problemer møter de jo alltid på, men de kommer seg videre. Og at vi skulle få se The Baby Stig på slutten kom utrolig overraskende på meg. Gleder meg til sesong 16!

Dessverre så ble jeg rimelig satt ut da May fikk seg en smell så det sang. Du kunne virkelig se at han hadde det vondt. Fikk litt medfølelse for han igjennom resten av episoden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...