WheelMan Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Mobilt bredbånd i ferien. Verdt å sprenge bruksgrensen for Top Gear? ..oyeah! 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Der var endelig denne episoden ute til nedlasting! Lenke til kommentar
Revox Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Der var endelig denne episoden ute til nedlasting! Weeeeeeeeeeee. Håper på god speed nå så jeg rekker å se den før det blir for sent Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Der var endelig denne episoden ute til nedlasting! Vært ute i over en halv time Dette blir bra! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 ETA 20min. 720p skal finne frem nuddler og annet kos Lenke til kommentar
Revox Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ønsket om speed ble ikke hørt ser det ut til Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Der var endelig denne episoden ute til nedlasting! Vært ute i over en halv time Dette blir bra! Ikke hos min undergrund racing kilde Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Uttrykket til broren min når han fikk 5 timer med ulike utfordringer på DVD og billetter til mars var priceless. Money well spent! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 "So we're not three wise men. We're one wise man, an idiot and a cheat." - Jeremy Clarkson Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Og der var episoden over....meh sier jeg bare. Mulig jeg gledet meg for mye. Slutten var best da. Meh? Hva var det som var galt i denne episoden da? Jeg synes den var fantastisk, men jeg er kanskje ikke like hard-to-please, tydeligvis. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Slutten var jo genial Men enig med andre her at det ikke er den beste episoden akkurat. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 ikke den beste av disse ferie episodene som er laget, men den hadde noen artige referanser og sprell. slutten var flott den Lenke til kommentar
espenae Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 EZTV.it er et fint nettsted for de som er ute etter informasjon rundt nye TV-serier, deriblant Top.Gear.16x01.The.Three.Wise.Men.Christmas.Special.720p.HDTV.x264-FoV elsker deg <3 kan ikkje sove å vite at det e en usett top gear episode liggende på lur hadde framføring om jeremy clarkson på skolen før jul, fant ut litt artig info då blant annet at foreldrene levde på å selge te kopp varmere, og at de betale for jeremy's private skoler ved å selge paddingtons bamser og konen til jeremy sende til bake lotus elisen for sports eksos pga den bråkte for lite snakk om drømme dame eller? litt morsome fakta er alltid artig Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Konge avslutning på en middels episode. Gleder meg til "sesongstart" Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Did you stall? Yes I did Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Må faktisk si at jeg er skuffet over episoden, levde rett og slett ikke opp til forventingene mine. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Underholdene, men ikke på nivå med nordpolenspesial eller boliviaturen Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hva er det som var så skuffende da? Syns episoden var meget bra! Masse gøyale replikker og stemningen i var veldig bra, føltes nesten ut som jeg var tilstede i de områdene der. Lenke til kommentar
trra Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Skuffende episode, men slutten var bra. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Er uenig med en del her, mener episoden var veldig bra, men jeg likte ikke slutten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå