Kjeksmestern Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Er Vietnam spesialen verdt å se? Har ikke fått sett den, men har sjansen nå. Den er gull Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Alle de andre spesial episodene har jo vært fantastiske, så satser på at denne ikke er et unntak Endret 23. desember 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Kanskje den beste! Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Morro å se May kjøre fort. Håper på mer slikt fremover. Forøvrig en veldig bra episode synes jeg. Bra underholdning gjennom hele episoden. Enig i at ordføreren virket koselig; en artig kar. Gleder meg til spesialen som ikke er langt unna. "Richard? Would you like some pussy?" - Clarkson .. May: What flavour is it? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Er Vietnam spesialen verdt å se? Har ikke fått sett den, men har sjansen nå. Den er gull Når kom den? Regner med at den er av eldre årgang? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Sesong 12, episode 08. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Enig i at ordføreren virket koselig; en artig kar. Sant nok, men de har jo snart et eget språk i de delene av landet... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 En av få ganger jeg skulle ønske jeg hadde undertekster på top gear. Helt sjukt å høre på. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Enig i at ordføreren virket koselig; en artig kar. Sant nok, men de har jo snart et eget språk i de delene av landet... Haha. Jah. Må si jeg tenkte det samme som Clarkson; skjønte nesten ingenting av "hilbilly". Ordføreren gjorde seg forstått synes jeg. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hillbilly greiene minnet veldig mye om denne fyren http://www.youtube.com/watch?v=mND3geEBEV4&feature=channel Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Blikket til Clarkson da han traff dekk-hillbilly nummer to var episk! Ellers var det en fantastisk episode, lenge siden jeg har ledd så mye av en enkelt episode! Lenke til kommentar
Asken Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Starter den nye sesongen i kveld? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Nei, den nye sesongen starter 23. januar, men det kommer en special i kveld=) Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Litt rart at de introduserte den nye sesongen i forrige episode... Bare for å friste oss Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 2. juledag er her, og det er klart for Top Gear's julespesial! Noen som vet om en måte å få sett det live på BBC's iPlayer eller andre måter? God jul karer! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Trenger nok en "IP-kødder" for å se på BBC eller ITV sine nettsider dessverre. Hadde nesten helt glemt at det var en special i dag pga hektiske dager, tror dog jeg ser den i morgen. Er trøtt allerede. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Er bare å følge med på Finalgear fremover nå så kommer de snart *sikle* 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Og der var episoden over....meh sier jeg bare. Mulig jeg gledet meg for mye. Slutten var best da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå