-Tommy Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Woah, så akkurat introen, så sweeeeeet! Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Tenkte akkurat det samme! S16 blir utrolig bra Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Den episoden var jo bare magisk. Beste på lenge, hvis hele sesongen blir sånn så trur jeg vi har en god tid framover... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hele greia med pussy.. Jeg knakk fullstendig sammen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Awesome episode, dog det var ikke en special. Var jo med news seksjonen og gjest. Specialen kommer ikke før på søndag og det håper jeg lever opp til forventningene. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 "Pour some pussy on it!" :!: Utrolig bra episode! Gleder meg til special og den kommende sesongen! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Bra episode. The Stig fikk gjennomgå - som fortjent Neste uke blir interessant. Midtøsten-spesial. Litt OT: Så en GL-klasse med Top Gear Live-logo på Skøyen denne uken. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hvorfor forsvant The Stig (Ben Collins) egentlig? Fikk han sparken eller ville han ikke mer? Og det kommer vel en ny en snart håper jeg. David Coulthard synes jeg hadde vært den perfekte The Stig. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Han fikk sparken siden han avslørste seg selv i selvbiografien sin. Lenke til kommentar
trra Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Herlig med nye episoder En av de beste episodene på lenge, lei av se Topgear i reprise for 3758 gangen på BBC. Endret 22. desember 2010 av trra Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Og det kommer vel en ny en snart håper jeg. David Coulthard synes jeg hadde vært den perfekte The Stig. Spesialdesignet "squareface" hjelm? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Haha :!: Han har vel fortsatt de gode kjøreevnene inne, så han hadde nok passet, men passformen på hodet hans ville nok satt en stopper, ja. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Fantastisk episode! Lo godt hele veien gjennom. Håper virkelig de klarer å holde dette nivået en stund Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Alltid noen som skader seg på de special'ene http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/tv/3315384/Top-Gear-star-calls-May-Day.html Bare renner ut gullkorn av den karen.. "I don't want to pretend I had an accident as bad as Hammond. He bashed his head on the whole of Yorkshire, I just hit mine on a stone." "They gave me a brain scan but to be honest I think the Syrians were just excited to be able to use their new scanner." Endret 23. desember 2010 av ReGaiN Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Fantastisk episode! Ordføreren virka som en skikkelig koselig kar :!: Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Fantastisk episode! Ordføreren virka som en skikkelig koselig kar Slike hendelser er et koselig og artig avbrekk. Ellers blir det mye av det samme. Synes de har stivnet litt i formen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Eneste jeg synes de burde droppa var brenninga av juletreet. Har jo liksom ikke skjedd en del ganger før. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 De herper/brenner/dreper ALLTID juletreet! Det er derfor det er JUL! Lenke til kommentar
Revox Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Oooo jul med din glede!!! Jula er reddet for min del med en ny sesong Top Gear. Herlig! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Er Vietnam spesialen verdt å se? Har ikke fått sett den, men har sjansen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå