Isbilen Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hvis noen skulle brukt Stig var det vel USA. Ellers kan jeg se for meg at den stakkars hus-sjåføren blir saksøkt av produsenter som mener han gjør det dårlig med vilje når han kjører deres bil. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hehehe, ja du har forsåvidt et poeng der Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Look what fell down in my mailbox today *bilde* Var den bra eller? Har akkurat bestilt den=) De 20 minuttene jeg rakk å se av det var hvertfall underholdende Gleder meg til å se resten på lørdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Var jeg den eneste som synes Top Gear US var bedre enn UK ? Den siste sesongen av UK synes jeg bare har blitt værre og værre. Spesielt Hammond som prøver så altfor hardt å være morsom og feiler totalt. Den overdådige platte humoren virker ikke like bra når det skal overdrives så sinnsykt. James May er det eneste skikkelige friske pustet i UK spør du meg. For all del, TG US var jo en gjennomsyra BBC produksjon, og bra er det, for amerikanerene hadde nok ikke fått til konseptet selv. Synes kjemien mellom programlederne var bra, og ikke overdrevent på noen måte. Selvsagt kunne de ha kuttet ut the stig, men siden dette programmet er "nytt" i USA og man der er fremmed for konseptet skjønner jeg at det er tatt med. En sukksess formel er det trossalt. Men litt kjipt for oss som er vant til UK er det nok Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Episode to var definitivt bedre enn den første. Fremdeles mye opptygg though, bortsett fra den blinde mannen. Det er en bra start. TG UK sin første sesong med Jason osv var ikke fantastisk heller. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Fra finalgear.com: 11 days, 7 hours, 4 minutes, and 41 seconds until the next special of Top Gear starts on December 21st. Noen som vet hva de skal gjøre i den episoden? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 "Jezza and the boys recreate that famous journey, following a star to Bethlehem." julehumor i det hellige land, gleder meg allerde Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 "Jezza and the boys recreate that famous journey, following a star to Bethlehem." julehumor i det hellige land, gleder meg allerde høres helt genialt ut Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 "Jezza and the boys recreate that famous journey, following a star to Bethlehem." julehumor i det hellige land, gleder meg allerde Hehe, dette kan bli artig Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=sEyi_mVCTeM Det skal være en episode før dette også. Men ved ett eller annet tidspunkt vil dette bare bli "copy-paste fra finalgear" tråden . Endret 10. desember 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Can't freakin' wait! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 "Between here and there are a few wars." "wat?" Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ehm. Som meg bekjent så skal de til USA (21/12). Den andre specialen (Betlehem) blir sendt i romjulen (26/12). Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Blir dette sendt bare på BBC i starten, eller blir det sendt på NRK samtidig? Orker ikke vente helt til januar/februar for å få sett de special episodene. Muligens jeg tar meg et par fisketurer i ferien Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Top Gear Apocalypse er å finne på youtube for de som ikke vet http://www.youtube.com/watch?v=c9X5gmPMCw8 Underholdende som alltid :!: Endret 11. desember 2010 av Bilael Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Blir dette sendt bare på BBC i starten, eller blir det sendt på NRK samtidig? Orker ikke vente helt til januar/februar for å få sett de special episodene. Muligens jeg tar meg et par fisketurer i ferien Er nok bare å finne frem fiskeutstyret, tar nok lang tid før NRK eventuelt sender dem. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Eller bare dra til undergrunden, der liker jeg meg! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ny trailer: http://www.youtube.com/watch?v=79MdsAq8ra8 Tar hensyn og setter denne i spoiler-tag. Gjør det med dette og: Nju Jojk. 458 Italia og SLS AMG. Heftig. Hammonds Porsche-fetisj begynner jeg å bli smålei. Porsche syns jeg også er noe dogmatisk i samtiden. Dette bli jula si, det! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Vel ang. Hammond. Hadde jeg vært med i et lignende program, så vet jeg om ett bilmerke jeg ville kjørt når jeg kunne også Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Eller bare dra til undergrunden, der liker jeg meg! the underground is neat gleder meg til disse episodene. dog så gleder jeg meg til alt som har med top gear å gjøre, så det er egentlig ikke noe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå