Jefe Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Allrighty. Det stemmer ja, glemte det helt, leste det en plass før. Uansett, blir rått Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Jeg hadde ærlig talt ikke trodd de skulle klare det, men så feil kan man ta. Respektabel rundetid på både Veyron og Zonda forresten. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Fortsatt et respektabelt stykke nordover, og til stor respekt. For all del. Jeg synes det var godt gjort uansett. Forskjellen er vel ikke kjempe kjempe stor, er den? Godt over 80 mil om ikke jeg tar feil. Litt på siden: Har det seg ikke slik at jordens magnetiske nordpol er pr. definisjon plassert på sydpolen? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Jeg hadde ærlig talt ikke trodd de skulle klare det, men så feil kan man ta. Respektabel rundetid på både Veyron og Zonda forresten. Sier meg enig på alt du sier her jeg. Forøvrig en knallbra episode! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Litt på siden: Har det seg ikke slik at jordens magnetiske nordpol er pr. definisjon plassert på sydpolen? Det foreslår jeg du spør om i den tråden for snedige spørsmål for det aner ikke jeg noe om. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Polarity In physics, all magnets have two poles that are distinguished by the direction of the magnetic flux. In principle these poles could be labeled in any way; for example, as "+" and "−", or "A" and "B". However, based on the early use of magnets in compasses they were named the "north pole" (or more explicitly "north-seeking pole"), "N", and the "south pole" (or "south-seeking pole"), "S", with the north pole being the pole that pointed north (i.e. the one attracted to the Earth's North Magnetic Pole). Because opposite poles attract, the Earth's North Magnetic Pole is therefore, by this definition, physically a magnetic south pole.[1][2][3] Conversely, the Earth's South Magnetic Pole is physically a magnetic north pole. I den grad man skal stole på Wikipedia. Visste jeg hadde hørt om det før.. Med andre ord: Top Gear har vært på magnetisk sydpol. Hehe.. Endret 23. november 2008 av Insty Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Hiver meg i denne tråden - rart at jeg ikke har sett den før. Syns dagens episode var bra, men ingenting fantastisk moro. Ble litt skuffet over Veyron, trodde den skulle klare 3. plass, men jeg hadde aldri troen på 1. plass - det er ikke en banebil i så måte. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Jeg er litt skuff over veyron også, mener veldig glad for at den slo den gamle zondaen. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 James May i Zonda'n; "POWEEEEEEEEER" :!: Veldig rått filmet. Ikke like morsomt som vanlig, heller mer spennende spør du meg. Forøvrig veldig imponerende av Jaguar'n med tanke på kjøringen til Jezza. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Ja, jeg ble også imponert over Jaggen, med tanke på kjøringen til Clarkson. Men igjen, han kjørte på en relativt fin gjennomsnittfart, og bilen har tross alt double turboer (turbo gjør underverker for forbruket). Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Har sett en test av Jaguaren tidligere. AMS Sverige var også veldig imponerte. At Veyron gjorde det "svakt", overrasket meg ikke. Det er ikke uten grunn at VAG ikke tillot TG å teste rundetiden de gangene de sto for utlån. Endret 24. november 2008 av コンピューター・ワールド Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 En bra episode, men likevel den "svakeste" denne sesongen. Enig i at den var mer spennende enn morsom, og den Lamborghinien de hadde i studioet. Shit altså, absolutt nydelig Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 haha digger slike challenges! Men synes de egentlig kan dra ting litt lengre. Blir litt tynt i lengden Men det verste med hele TG er kjendiser som skal kjøre den pokkers bilen. Halve programmet er jo bare viss-vass snakk med dem Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Jeg synes det er interresant som regel jeg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 I går fikk jeg endelig sett polar-episoden. Meget bra episode det står stor respekt av! Var ganske artig for min del da jeg hadde firefox i bakgrunnen og det kom væroppdatering. "For det meste overskyet -10 grader." Det var da ikke så ille tenkte jeg først. Dagens episode var konge som vanlig. Forøvrig beste gjesten hittill i denne sesongen. Skikkelig artig fyr. Bugattien var som forventet, trodde nesten at den skulle komme ennå litt lenger ned. Du kan sjelden komme først rundt en bane med nesten utelukkende rein kraft. Og den challengen lukter staget lang vei btw! Og Lamborghini Estoque Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Det jeg var redd skulle bli en utrolig kjedlig challange endte opp med å bli utrolig nervepirrende! Artigt! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Har endelig fått sett sesong 9/10/11 nå. Den episoden hvor de er med i 24-hour racet er faenmeg den beste produsert hittil! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Hvilken er det igjen? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Uh, denne tråden må følges med i! Digger den gangen de skal kjøre om kapp med bobiler Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Hvilken er det igjen? sesong 10 episode 9. Clarkson tester en Ascari A10 (oppmot en daihatsu materia), may kjører gjennom budapest mot noen kids på BMX, Keith allen er i lacetti'n, og gutta gjør om en diesel-bmw til racingbil for å bli med i britcar 24. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå