Amberlamps Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Verre mener jeg, Top Gear AUSSIE edition tok seg opp i tredje sesong. Det virker som om de tre nye programlederene passer bedre sammen. Enig i at det tok seg opp nå i sesong 3. Top Gear USA var helt ok. Tror det vil ta seg opp i de neste episodene, kommer jo straks et cheap car challenge med americanooos Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Dagens TG UK trengte jo også litt tid på å gå seg til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Det er sant, første sesongen var direkte lame. Takk og lov at de fjernet han dustete Jason Dawe. Virket mer som det var skotsk vinklet i 2002 - med tanke på at alt han gjorde var å foreslå "røverkjøp" med tanke på bruktbiler.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 FAEN! Nå har jeg ikke billetter til det siste showet lenger... Møkkafolk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hvordan har det gått for seg? Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Look what fell down in my mailbox today Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Så nettopp etter den men den er ikke ute hos min "lokale forhandler" enda 1 Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Fåes kjøpt på amazon.co.uk og play.com Og er du like gal som meg bestiller du frakt fra UPS (koster mer enn selve "filmen" ) Endret 23. november 2010 av Tord93 Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 FAEN! Nå har jeg ikke billetter til det siste showet lenger... Møkkafolk Hvordan kan det ha skjedd? Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Avhentingsdatoen fra billettservice var feil hos bruttern iallefall, noe som gjorde at han var to dager for sen til å hente den. Den var naturligvis solgt til noen andre... Endret 23. november 2010 av Kongklykken Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 skal episodene fra us utgaven bare være drøye 40 minutter? jeg følge at det mangla noe. spesiellt når de hadde gjesten i studio, hadde vært hyggelig om de prata litt mer. og så savna jeg news delen. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 skal episodene fra us utgaven bare være drøye 40 minutter? jeg følge at det mangla noe. spesiellt når de hadde gjesten i studio, hadde vært hyggelig om de prata litt mer. og så savna jeg news delen. Det er på grunn av reklamen. Alle en-timesprogram i USA er på 40-44 minutter fordi de skal trøkke inn masse reklame. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Du merket vel også det? Gikk jo med rundt 2 minutter til å oppsummere etter reklamepausen. Mye sånn oppsummering, og når man i tillegg ikke ser reklamene virker det bare veldig feil. Praten med Buzz Aldrin ble altfor kort, de burde absolutt gjort noe mer utav det. Scenen med helikopteret var artig, men det var noe som skurret litt med filmingen. Nå er jo Top Gear (UK) sitt filmteam sannsynligvis et av verdens beste til å filme biler, så det er jo litt dumt å sammenligne, men det var en del av filmingen og kuttingen som virket feil. Forhåpentligvis lærer de etterhvert. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ble positivt overaska over US, men er mange småfeil, og litt tydelig når de leser opp fra manus, men dette tror jeg fakitsk kan bli bra. Gir det noen episoder til Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Han som kjørte vipern var dyktig Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 virker som han har litt trening ja. ellers så synes jeg at US versjonen er helt grei, bortsett fra det jeg nevnte i forrige posten min. idiotisk at de må ha den oppsumeringa hele tia. er virkelig amerikanere så tette i pappen at et reklameinnslag sletter alle minner av hva de kikka på 5 minutter tidligere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det som irriterer mest med AU og US er at de prøver for hardt å være UK-gutta. Jeg syns både AU og US er greie serier, men jeg blir irritert når de bruker den klassiske «Blahblablah blah blah. All we know is … he's called `The Stig´» o.s.v, det er liksom UKs greie. Finn på noe eget heller Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Look what fell down in my mailbox today *bilde* Var den bra eller? Har akkurat bestilt den=) Er ganske enig med de fleste her om TG US, helt ok undeholdning som jeg nok kommer til å følge med på frem til UK begynner igjen, men ikke på langt nær så bra som UK. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 både AU og US mangler en Cpt. Slow, også. Altså en annerledes, velreflektert og (ufrivillig) morsom kar. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 BTW, han som kjørte den Vipern var rimelig kvass, har visst noen meritter også: http://en.wikipedia.org/wiki/Tanner_Foust Syntes nesten de burde droppa The Stig og heller brukt han, blir litt dumt med Stig i flere serier syntes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå