Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Det er ganske god plass hvis de ikke bruker så mange seter. Nå banner jeg kanskje i kirken, men tror vel egentlig ikke dette har potensiale til å selge ut Telenor Arena (15000 seter). En annen ting er om TA har lyst til å utsette matta si for flere netter med "the cutting edge of cocking about".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk nettopp denne:

Du er invitert til ekslusivt forsalg

av billetter til Top Gear Live showet i Oslo.

Forrige uke i London startet Top Gear Live-turneen,

og om du vil se hva Jeremy, Richard og James tar med seg til Oslo

blir du nødt til å skaffe deg en billett og se selv.

Det offisielle billettsalget begynner 17. november, men...

Som venn av Top Gear Live er du spesiell, og vi er derfor glade

for å kunne tilby deg en eksklusiv mulighet til å skaffe billetter

før alle andre. Sett derfor av datoen 15. november klokken 09.00,

og hold deg ved innboksen. Du vil få en link i nyhetsbrevet

som gir deg tilgang til forsalget av showet.

Top Gear Live is powered by Shell V-Power

Lenke til kommentar

De har jo Disney on Ice og det dinosaur showet, så litt plass er det. Men synes fortsatt det er tullete å velge Spektrum fremfor Telenor Arena. Om det faktisk er May, Clarkson og Hammond som sagt ok til Spektrum får vi vel stole på at de vet best.

Opptil 850 for en billett synes jeg er altfor dyrt for et slikt show. Hadde tenkt å dra på to show men får nok nøye meg med et show og best mulig plass. Desverre.

EDIT:

@ Bimmerfan: Hva mener du?

EDIT2:

Sjanser på at jeg ikke misforstår; du kjøper en billett til et show. Ikke en billett og så kan du komme og gå som du føler for.

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Kommer nok ann på hvordan du ser på det. Selv har jeg en gang havnet ganske høyt oppe og for meg ble det for langt fra gulvet. Om man ikke synes litt høyt oppe er for langt fra gulvet er jo det bare bra. Skulle ønske jeg syntes det samme for da hadde det blitt mye billigere.

Lenke til kommentar

At han mer eller mindre hver gang (er vel bare da det var top VS bil VS MC han har tapt?) vinner "epic races" pga en eller annen tullete feil synes jeg også er usannsynlig.

Nå har de vel aldri lagt særlig skjult på at de er ganske så scriptet/faket racene og konkurransene deres.

Lenke til kommentar

Racene er iblant noe scriptet, men det går nok mye tid med i planleggingsfasen. F.eks. Bugatti vs. Cessna - selvfølgelig planlegger de at James skal bruke lang tid på å sjekke flyet, ikke kan fly den korteste ruten osv, og samtidig regner de hvor fort Jeremy kan kjøre med bilen, og må justere litt deretter. Kan jo godt hende at han egentlig har én time forsprang som bare kuttes vekk for å skape litt dramatikk.

Lenke til kommentar

Resultatene er jo ikke altid hva de blir klippet/presentert som da, i enkelte av de større spesialer/løp filmes det også over lenger tid enn det fremstilles som etter klipping.

Ikke nødvendigvis begge "lagene" samtidig.

F.eks hammond med et bob lag vs rallybil på vei i sikk sakk nedover samme banen.

Under opptakene vant bilen med klar margin mens i programmet vant hammong i bobsleden med knapt et sekund.

Blir jo litt mer spenning når den usannsynlige vinner samt med minst mulig.

Vise/nevne at når de med et "uhell" brente ned campingvognen sin på campingtur ikke ble som de ville før tredje vognen mens brannvesenet står klart bak kamera og venter på que er vel heller ikke like morro eller ser like spontant ut.

Eller de gangene de har laget "egne" gimmicks/sanger for reklamer, ikke like bra om de tar "and this is what our writers came up with", da høres "This is what i came up with" myebedre ut.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...