Bilael Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) "The Stig Farm" :!: "Hysterically some Stig's think they can write books... But that's, never a good idea" :!: Titlene på videoene var også en morsom detalj. Rosa Stig så jo morsom ut; synes det burde være den nye Stig. James May viser også at han begynner å bli litt lei "humoren" i showet. Ser for meg Clarkson som en dominerende person og jobbe med Kilde Dette er faktisk noe jeg har reagert på. Synes James blir litt vel mye harselert med i serien, da spesiellt mye av Jeremy som virker til å dra det igang. Synes James fortjener mer tid foran kameraet og "være seg selv". Virker som de ikke bruker han mer enn absolutt nødvendig. Jeremy er utrolig kul og jeg mener ikke at jeg ikke liker at han er seg selv foran kamera, men det gjør ikke noe om han slipper til både Richard og (spesiellt) James mer. Feks når de har "the cool wall" skal han alltid ha rett og skal alltid ha viljen sin. Joda, det er morsomt noen ganger, men å overkjøre Richard hver gang blir nesten litt trist synes jeg; virker som han prøver litt for hardt å være kul og morsom. At han kødder med publikum må han gjerne fortsette med. At han mer eller mindre hver gang (er vel bare da det var top VS bil VS MC han har tapt?) vinner "epic races" pga en eller annen tullete feil synes jeg også er usannsynlig. For all del, tar jeg feil, og det som vises som årsak til at Richard og James (er jo vanligvis de mot Jeremy) taper faktisk er årsaken, trekker jeg tilbake mistanken. Det var kanskje litt (eller kanskje mye?) off topic men følte bare for å dele mine tanker rundt Jeremy som en dominerende person i showet Jeg er en stor fan av Top Gear, det er et fantastisk program, men at det kunne hatt en mer seriøs del hadde på ingen måte gjort noe. Dette kunne de sikkert ordnet uten å miste sin identitet og sine seere. Endret 8. november 2010 av Bilael Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Top Gear er Jeremy og Andy (Wilman - produsenten, han er barndomsvenn med Jeremy) sin lekekasse, hvor de gjør akkurat hva de har lyst til. Lite vi får gjort med det. Endret 8. november 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Mine tanker var siktet mot noe utenom top gear-franchise'n Motorweek! Helst i HD. Meget bra bilprogram dog kun skikkelige tester og ikke humor. Hvilken kanal går dette på? Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Top Gear er Jeremy og Andy (Wilman - produsenten, han er barndomsvenn med Jeremy) sin lekekasse, hvor de gjør akkurat hva de har lyst til. Lite vi får gjort med det. Sant nok. Har ingen forventninger. Kan jo alltids håpe da... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Mine tanker var siktet mot noe utenom top gear-franchise'n Motorweek! Helst i HD. Meget bra bilprogram dog kun skikkelige tester og ikke humor. Hvilken kanal går dette på? Kanal? Må være noe tv-greier det der? Er nok bare tilgjengelig på nett vil jeg tro Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hehe... det var jeg klar over, men hvor skal jeg lete da? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hehe... det var jeg klar over, men hvor skal jeg lete da? MotorWeek is produced by Maryland Public Television and is seen nationwide on PBS, Discovery Network, Discovery HD Theater, V-me and globally on the American Forces Network. Full episodes of MotorWeek can be seen on pbs.org. Typisk at slikt er låst til Amerikanske seere, så du har nok større hell om du sjekker "brukenett" eller sjørøverbukta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Bilael (m.fl): Er helt i enig i det som er sagt tidligere i denne tråden, James May må synes mer og være tydligere, Clarkson og Hammond kan i lengden bli slitsomme, spesielt Clarkson. Ikke det at jeg ikke liker Clarkson og Hammond, de gjør en utmerket jobb, men ikke med den kvaliteten (eller hva jeg kan kalle det) til May. Han er helt klart min favoritt, og skulle gjerne sett han mer. Top Gear uten May kan jeg ikke engang se for meg at jeg gidder å følge med på. Skulle mye heller ha sett at Top Gear kom tilbake til det nivået det var på for 5-6 år siden, bare med litt flere langturer/specials enn de hadde på den tiden. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg synes siste sesong har vært et langt skritt fremover i så måte. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 MotorWeek er noe søppel som ikke burde være lov å nevne i samme setning som Top Gear. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 MotorWeek er noe søppel som ikke burde være lov å nevne i samme setning som Top Gear. Nei fordi det er to ulike program, men nå spurte han etter andre bilprogram Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Når er det neste sesong begynner? Eller går den allerede? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Når er det neste sesong begynner? Eller går den allerede? http://www.finalgear.com/ Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Kan noen liste opp programmer som May har vært programmleder for? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det er ganske mange. http://www.imdb.com/name/nm0561982/ Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Da var arena for Top Gear Live valgt. Oslo Spektrum. Liker forøverig det nye navnet VG gav Clakson, Jeremy Claksoni Edit: priser på biletter blir fra 450,- til 850,-. Kommer i salg 17.november 0900. Endret 11. november 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Er det klart hvilken "versjon" av Spektrum som skal tas i bruk? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Litt dumt at det ikke ble på Telenor Arena da? Er det et sted man kan lese om type billetter osv? På Billettservice de blir lagt ut regner jeg med? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Spektrum?? Var det ikke folk her som mente Telenor Arena var for liten? Spektrum er jo bare en gymsal i forhold til TA. Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Grunnen er visst at Top Gear-teamet digget spektrum.. Skjønner ikke helt valget jeg heller, telenor arena ville jo blitt mye bedre publikumsmessig med tribune rundt hele "scenen". Regner med at billetter kommer på billettservice ja, men har ikke sett de enda. Endret 11. november 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå