ahpadt Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 http://forums.finalgear.com/top-gear/no-series-16-until-next-year-45385 Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 «This summer Tom Cruise nearly killed himself (...)» Journalister... Jeg blir så utrolig oppgitt over slikt. Blir helt tom for ord. At DB eller VG har slike oppslag er jeg ikke overasket over, men at 60 Minutes ikke holder seg for god til slikt er jeg direkte skuffet over. Og om Mr Cruise "nearly killed himself", hva har så andre kjendiser gjort? Er jo på ingen måte første gang det skjer en nesten-ulykke. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 De sier det med en ironisk tone da.. Jeg oppfattet i hvert fall ikke som at de mente det. En liten "spøk" fra deres siden. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Sier ikke Jeremy at, We nearly killed Tom Cruise i den episoden og det er der de har tatt det fra? Skjønner virkelig ikke at det skal være så ille å si det på en litt humoristisk og dramatisk måte jeg i hvertfall. Endret 26. oktober 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Greia er den at når Jeremy sier det, så skjønner alle at det er humor (med unntak av journalistene, obviously). Når de i 60 minutes gjentar dette høres det bare teit ut, og slik jeg hørte det var det ikke noen humoristisk tone i programmet. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Greia er den at når Jeremy sier det, så skjønner alle at det er humor (med unntak av journalistene, obviously). Når de i 60 minutes gjentar dette høres det bare teit ut, og slik jeg hørte det var det ikke noen humoristisk tone i programmet. Som jeg skulle sagt det selv... Basert på hva som står skrevet og hva som blir sagt i videoen skulle man jo tro bilen rullet i livsfarlige hastigheter og mannen ble dratt ut og hastet avgårde i helokopter Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Nå er det jo ikke noe nytt at nyhetsformidlere bruke dramaturgi for å selge nyheter, og kanskje amerikanske med 60 Minutes inkludert spesielt. Jeg ser jo man kan mislike det, men for meg blir det litt håpløst å ergre seg så mye over da det er en lost cause uansett, da mediene trolig bare vil bruke dette enda mer i fremtiden for å trekke til seg seere som har mer og mer alternativer å se nyheter på. Endret 26. oktober 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 For å sette det litt i perspektiv: Richard Hammond er den eneste som overhodet vært nær å bli drept i hele programmet, at Tom Cruise kjører på to hjul gjennom en sving i en bil med rollcage, hjelm og racingseter med 4-punkts(?)-belte blir bare for teit. Og jeg ergrer meg, uansett om det er en lost cause. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 60 Minutes med sin seriøse og virkelighetsnære stil står ikke i riktig kontrast når Jezza, Slow og Hamster er intervjuobjekter. Jeg vil le, men stemninga i 60 Minutes-dokumetarene ødelegger det hele. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Rettelse: det blir to specials rundt jul. Vet ikke mer spesifikt når eller hvor de skal. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Top Gear på 60 Minutes. se ekstra her: http://www.cbsnews.com/8301-504803_162-20020472-10391709.html?tag=contentBody;listingLeadStories Endret 30. oktober 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 når kommer top gear live billettene ut, og hvor? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) når kommer top gear live billettene ut, og hvor? Følg http://www.facebook.com/#!/topgearliveoslo Forøvrig syntes jeg 60 Minutes-greiene bare var noe stort vissvass uten noe interessant innhold. Endret 31. oktober 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Den andre tidligere Stig ben collins gjør maks ut av sine 5 min i rampelyset, stiller fifth gear(som forøvrig går mer på stumpene enn noensinne, med bare 20 min sendetid), og på denne spill promo eventsen: Det slår meg som litt tragikomisk. Men for all del, hadde jeg jobbet med Clarkson i ti år hadde jeg sikkert blitt lei også. :!: Endret 3. november 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 James May viser også at han begynner å bli litt lei "humoren" i showet. Ser for meg Clarkson som en dominerende person og jobbe med Kilde Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Liker det. Håper det og kan bli en morsom sak i neste sesong. Ukentlig innslag med forskjellige konkurranser (i kjent Top Gear stil) for å finne den av de som er den beste "The Stig". Jeg tror jeg ville storkost med meg dette i hvertfall Edit: Ah, ser at den nye stig skal bli presentert på Top Gear Live i London, da gikk jo den ideen skeis Endret 4. november 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Noen som - i likhet med meg - har sett James sitt nye program ManLab på BBC? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ja, det var fantastisk Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Alle James sine programmer er interessante. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå